Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3014163
De kleine jongen is nu bijna een week bij ons :P en hij doet het ontzettend goed. Wel vind ik hem errug kwetsbaar, sommige mensen zeggen al je kijkt hem groot :biggrin2:



Hij krijgt met name nog kvv (CB en Darf) aangezien barfen nagenoeg niet te doen is. Hij krijgt nu 4*35-40g op een dag. Wel heeft hij al kennis gemaakt met een kippennek, kreeg hij een 1/3 van weg en wat paardensucade en rundvlees. Een paar mensen hier hebben hem al mogen bewonderen. Het is een heel open, spontaan ventje. Alleen als hij beperkt wordt, riem, bench dat soort dingen, verteld hij heel hard dat hij dat niet wil.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op za 01 nov 2014, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3014165
Klinkt goed Cindy! Maar ik  kan helaas weer je foto's niet zien....

Edit: heel raar.... tweede link kan ik wel zien.
Door Lizzy
#3014263
Ahhhh, wat lieffffffff! Ik vind hem een dappere dodo hoor! (krijg je je handen aan vol :biggrin2:)
Door Cindy de Wolf
#3014274
Lizzy schreef: Ahhhh, wat lieffffffff! Ik vind hem een dappere dodo hoor! (krijg je je handen aan vol :biggrin2:)
Hij is inderdaad dapper maar daardoor o zo kwetsbaar tav grote(re) honden. Ondanks dat ik niet bang ben uitgevallen heb ik nu dus echt al een paar keer angstzweet gehad. Hij weegt amper 2kg ;) Hij is heel slim. Nu proberen de juiste ervaringen op te laten doen zodat het stabiel manneke wordt zoals mijn meides ook zijn...
Gebruikersavatar
Door Riek
#3014308
AAAhhh wat een prachtig mannetje.
Ik vind Markiesjes erg leuk, heb zelfs een poosje op de wachtlijst gestaan.
Maar toch maar weer voor een vlinder gevallen.
Hij is nu 8 weken en 2 kg dus, heb je een idee hoe zwaar hij gaat worden?
Wat zijn z'n ouders qua gewicht.
Door Cindy de Wolf
#3014325
Riek schreef: AAAhhh wat een prachtig mannetje.
Ik vind Markiesjes erg leuk, heb zelfs een poosje op de wachtlijst gestaan.
Maar toch maar weer voor een vlinder gevallen.
Hij is nu 8 weken en 2 kg dus, heb je een idee hoe zwaar hij gaat worden?
Wat zijn z'n ouders qua gewicht.
Hij was de lichtste van het nest. Hij zal grofweg rondom de 7-8kg uitkomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door