Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarkK
#3014151
Goedendag mede barfers :)

Ik meld me aan op dit forum omdat wij overwegen om over te stappen op BARF. Mijn naam is Mark, 24 lentes jong, we hebben nu een berner sennen pup van 9 weken (vorige week vrijdag opgehaald 8)) Hieronder foto's van de kleine donder;

Afbeelding
Deze foto is nog genomen bij de Fokker.

Afbeelding
Deze is van nog geen kwartier geleden :P

Ik hoop hier meer informatie, tips & trucs te leren over de BARF methode :)
Door Anne in Zweden
#3014173
-Saskia- schreef: :hi: :smitten: een Berner-pupsel... *zucht*
Ben je broeds? Bij dat Saarloos-pupje ben je ook al helemaal van je sokken. ;D

Mark, nog een keer welkom hier!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3014177
Anne in Duitsland schreef: Ben je broeds? Bij dat Saarloos-pupje ben je ook al helemaal van je sokken. ;D

Mark, nog een keer welkom hier!
;D ;D ;D. Een beetje.

Een Berner was mijn eerste hond, en een saarloos staat al heel lang heeeel hoog in mijn score-lijstje.
Ik kan het niet helpen dat ik getrakteerd word  hier.  :biggrin2: :smitten:
Door Anne in Zweden
#3014182
-Saskia- schreef: ;D ;D ;D. Een beetje.

Een Berner was mijn eerste hond, en een saarloos staat al heel lang heeeel hoog in mijn score-lijstje.
Ik kan het niet helpen dat ik getrakteerd word  hier.  :biggrin2: :smitten:
Dan word je inderdaad goed bediend dezer dagen! Genieten dus! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarkK
#3018802
Aangezien ik geen duidelijk subforum kan vinden waar ik een foto album o.i.d. kan openen, gooi ik de foto's maar gewoon in dit topic :) hope ya'll enjoy!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Echt zwemmen zat er nog niet in maar hij heeft zich prima vermaakt :) net bij de DA geweest en hij is mooi 1KG aangekomen in een week tijd, ondanks dat hij de aanbevolen hoeveelheid brokken bij lange na niet opeet. Volgende week maandag beginnen we met de KVV, zeer benieuwd hoe dat zal gaan :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door