Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door 1eboa
#3013442
Afbeelding
Hier zijn we ook in blijde verwachting van whippetpuppies
Wordt vervolgd dus!
gr Boa
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 30 okt 2014, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 1eboa
#3013532
Afbeelding
De puppies worden 19 november verwacht, dus over 3 weken. De vader is mijn eigen reu Romme ( Figaro), vorig jaar is ze leeg gebleven en ik ben ooooooooooooooo zo blij dat er puppies komen, minimaal 3 gezien op de echo :thumbup:
Nu 1 kg gegroeid, normaal weegt ze 11.7 kg
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 30 okt 2014, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ruisje
#3013547
1eboa schreef: Afbeelding
De puppies worden 19 november verwacht, dus over 3 weken. De vader is mijn eigen reu Romme ( Figaro), vorig jaar is ze leeg gebleven en ik ben ooooooooooooooo zo blij dat er puppies komen, minimaal 3 gezien op de echo :thumbup:
Nu 1 kg gegroeid, normaal weegt ze 11.7 kg
Joh, die zitten wel goed verstopt dan. ;) Maar superleuk, van harte gefeliciteerd!!
Door inge58
#3013560
Oooooooowww ik hou van whippertjes,en ook van italiaantjes! Dus ik volg je op de voet!
Veel fotoos plaatsen hoor!  :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3013709
@ Rappalje: Dat staat paar reacties boven je ;)
1eboa schreef: De puppies worden 19 november verwacht, dus over 3 weken. De vader is mijn eigen reu Romme ( Figaro), vorig jaar is ze leeg gebleven en ik ben ooooooooooooooo zo blij dat er puppies komen, minimaal 3 gezien op de echo :thumbup:
Nu 1 kg gegroeid, normaal weegt ze 11.7 kg
Hopelijk verloopt alles voorspoedig :)
Door Ike
#3013747
Leuk, nog meer puppy nieuws  :D
Gefeliciteerd en je mag spammen hoor tegen die tijd  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door