Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3013469
Sita heeft vannacht al haar eten eruit gegooid. in eerste instantie alleen gal maar vanochtend zag ik al haar eten ook nog gedeponeerd in mijn woonkamer  :-\
arme hond..
ik ben nu net thuis en ze heeft alweer honger...ik heb een penslapje gegeven dat ging er met smaak in.
maar wat doe ik met de maaltijd vanavond: het bot, gewoon geven? en het spiervlees ook? of zou je het nu gaan koken?
ik heb lamsribben en gansvlees ontdooid voor vandaag. Of zal ik liever kippenekken gaan ontdooien en de ribben voor morgen bewaren? Of zou dat niks uitmaken?
#3013476
Ik zou zelf geen ribben geven als de maag zo gevoelig is. Xavi wil ook nog wel eens braken en dan doen we het gewoon even rustig aan.. liefst even geen eten en dan rustig aan met wat zacht en makkelijk te verteren spul. Zolang ze niet ziek ogen en graag eten maak ik me doorgaans niet zo druk maarja dat ben ik  :biggrin2:

Beterschap voor je hond!
#3013479
Ik zou zelf geen botwerk en al helemaal geen ribben geven maar enkel wat spiervlees met wat groente om te zien of dat er wel in blijft. En dan de volgende dag wat licht verteerbaar botwerk. Maar meestal maak ik me na 1x spugen ook niet zo'n zorgen, kan een keer gebeuren.  :)
#3013523
Simone V schreef: de pens blijft er vooralsnog in  :D
dan krijgt ze vanavond de gans en de ribben zijn dan maar weer voor morgen of overmorgen.
Ik ben allang blij dat ze alweer iets wilde eten.
Ik zou vandaag inderdaad geen bot geven. Alleen het ganzenvlees. En dan morgen even verder kijken.
#3013565
gans gegeven maar ze is nog niet helemaal top. Morgen inderdaad maar even kijken hoe het gaat.
Is het in zo'n geval handig/beter om dan 2x per dag wat te eten te geven of toch gewoon 1x?

ze stinkt ook nog naar k*ts, of zou die lucht in mijn neus zijn blijven hangen? Iemand daar nog tips voor?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door