Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door san :)
#3009954
naast barf geef ik zo nu en dan KVV. op het moment bevalt tinlo erg goed. ik wil wat degomeat bestellen maar vroeg me af wat jullie ervaringen zijn tussen de compleet en de enkelvoudige varianten, behalve de toegevoegde premix. het prijsverschil is namelijk erom. ik heb zelf multivit. staan dus premix is niet zo nodig voor mij
Door malinois.
#3009959
Ik voer t gemiddeld 1x per week, enkelvoudig. Ze poepen krijtjes en ik vind t persoonlijk te fijn gemalen en vet. Maar ter afwisseling van hun dagelijkse lotgering is t prima. Compleet voer ik niet van dego dus ken ik niet.
Gebruikersavatar
Door S
#3009972
Ik voer zelf de enkelvoudige varianten en in mijn omgeving voeren er mensen de complete varianten.
Het wordt 'compleet' gemaakt door toevoeging van een vitaminepremix van 2,5% als ik me niet vergis.

Het is zeer fijn gemalen, sommige soorten zijn vrij vet, anderen bevatten dan weer meer harde stukjes. Mijn hond doet het er in ieder geval uitstekend op in combi met B.A.R.F.

(Ik heb het overigens wel over Degomeat / Richard vers)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3009978
Ik heb een tijd enkelvoudig van Degomeat gevoerd, naast de barf dan dus zo'n 2 a 3 keer per week een rol.
Mijn hond kreeg bij sommige soorten idd ook krijtpoep en van de geitvariant poepte hij erg veel.. Maar dat doet hij sowieso op geit en hij heeft ook sowieso snel krijtpoep.  :biggrin2:
Deze kvv is mij als beste bevallen van alle kvvs die ik gevoerd heb.
Gebruikersavatar
Door Ashena
#3009992
Ik heb voor ik overstapte op Barf de compleet versies gevoerd.  Juist omdat ik nog niet zo bekend was met Barf en compleet voeren koos ik voor de compleet versie zodat ik geen tekorten zou hebben.  Mijn honden hadden gewoon nette poep
Gebruikersavatar
Door S
#3010021
Ohja ik herinner me net dat geit de enige soort is waar mijn hond niet van moet weten van Degomeat. Ik heb er hier toen ook een topicje over geopend, omdat het vooral qua kleur en textuur ook helemaal anders was dan mijn vorige geiten... Hij heeft toen een keer of 2 moeten overgeven en liep met een grote boog rond de voerbak.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door