Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3013124
Hurtta-producten zijn vaak een stuk goedkoper in Zweden dan in NL (Hurtta is een Fins merk, vandaar, denk ik). Ik kan weleens kijken voor je wat een nieuwe hier kost, als je wilt. Wat kost ie nieuw in NL?
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op wo 29 okt 2014, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3013128
yeah  :)
ergens tussen de 47 en 59 euro
heb je misschien een link van een zweedse hurrta winkel
hoeveel is eigenlijk een kroon ?
Laatst gewijzigd door lauraV op wo 29 okt 2014, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3013134
lauraV schreef: yeah  :)
ergens tussen de 47 en 59 euro
heb je misschien een link van een zweedse hurrta winkel
Ben net aan het goegelen op de goedkoopste (er zijn tientallen webwinkels die Hurtta verkopen), maar met mijn postduifinternet hier duurt 't effe. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3013153
De goedkoopste die ik in het zwart kan vinden is 39,53 €. Misschien zijn ze er wel goedkoper, maar mijn internet is hondsberoerd momenteel en op veel sites kom ik gewoon niet binnen.

Probeer het anders zelf eens op www.google.se (die .se is belangrijk, dan krijg je Zweedse resultaten; als ie toch naar google.nl springt, schrijf dan www.google.se/ncr), met 'hurtta regntäcke svart 36'.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3013155
mooie prijs , ik kwam met een blauwe op 469 kr uit
edit: alle kleuren
Laatst gewijzigd door lauraV op wo 29 okt 2014, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3013161
weet niet wat de verzendkosten zijn uit zweden , maar misschien dat er meer liefhebbers voor de hurrta jassen zijn ::)
Door Anne in Zweden
#3013166
lauraV schreef: weet niet wat de verzendkosten zijn uit zweden , maar misschien dat er meer liefhebbers voor de hurrta jassen zijn ::)
Ik wilde inderdaad al schrijven: maar daar komen natuurlijk nog verzendkosten bij... Op zich kan meneer Anne de jas wel meenemen half november en 'm uit Duitsland versturen, maar ook dan betaal je al gauw 5 euro verzendkosten... Dat schiet dus niet op!
Door Anne in Zweden
#3013339
**Jillaroo** schreef: ik heb misschien wel interesse in het een en ander. En waar in dtl bevndt Dhr Anne zich dan?
In Leipzig - niet naast de deur, maar voor de verzendkosten vanuit Duitsland maakt dat geen verschil. Ik moet alleen even vragen of het hem niet uitmaakt dat hij op de terugreis in te checken bagage heeft (op de heenreis niet namelijk); als hij zijn trein moet halen binnen bv. een halfuur, dan duurt het te lang om bij de bagageband te wachten.

Alternatief kan ik ook spullen meenemen in januari, maar ja, da's pas in januari.
Door sella
#3013394
Ik zou ook wel interesse hebben in regenjassen, in ieder geval 75 cm ruglengte, en ik weet niet of dat lukt met hurrta.
Door Anne in Zweden
#3013403
sella schreef: Ik zou ook wel interesse hebben in regenjassen, in ieder geval 75 cm ruglengte, en ik weet niet of dat lukt met hurrta.
Als je model etc. (Outdoors bv.) aangeeft, wil ik hier wel op internet kijken. Of je gaat zelf via de Zweedse google naar een van de sites (zoals hiervoor beschreven: http://www.google.se (die .se is belangrijk, dan krijg je Zweedse resultaten; als ie toch naar google.nl springt, schrijf dan http://www.google.se/ncr) en zoek op 'hurtta regntäcke'
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door