Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#3012667
Dit keer een logee die lang blijft.
Deze kitten blijft 2 maanden bij ons logeren.
Het is een heerlijk meisje die wel veel moet leren.
Zo moet ze hier normaal water drinken wat ze niet kent. Bij haar eigenaar drinkt ze alleen koffiemelk ( onverdund). Hier krijgt ze dat niet dus moet ze maar gewoon water drinken.
Om het haar te leren krijgt ze nu nog een klein scheutje koffiemelk in het water maar dat word iedere dag minder.
Afbeelding
Afbeelding

Ze blijft tot 2 januari bij ons dus we zullen de handen vol aan haar hebben hahaha.
Door renate1985
#3012794
Verrassend genoeg niet. Ik vind het troep, de brokken ook maar ja dat moet hij weten het is zijn katje.
De koffiemelk krijgt ze nog een heel klein beetje in water en een bak met alleen water. De stinkzakjes heb ik wel vervangen voor kvv want ze stinkt daar enorm van.

Na 2 maanden kan hij zelf kijken of hij kvv of brok wil geven. Ze eet in elk geval beide hahaha.
Door renate1985
#3013965
Dank jullie!

Dat vleesjes ging niet beheerst  :-[
Ik dacht, ik geef een stukje om lekker te kauwen de rest is dan voor later. Meer met het doel dat ze er twee a drie keer mee zou doen. Binnen een halve minuut was het hele stuk op  :-[
Mevrouw vind vleesjes vers en gedroogd heel lekker hahaha.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door