Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3012366
MarijeEnBoomer schreef: Jij bent echt slim!!
Dank je wel!
Dank je!

Kim!
http://www.bol.com/nl/p/nijntje-slaaptrainer/1004004009504325/

Zo, klaar met de bespreking, nu even thuis om mijn puppy's uit te laten en aandacht te geven. Gijs had sjans van een oud vrouwtje bij het bushokje. En ik werd nagefloten door twee gastjes in een auto. Ik denk dat het al resultaat heeft, ik ben sinds afgelopen donderdag elke dag squats aan het doen  8) 8)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3012374
Hijs leuk Eelke! Wel een beetje duur  :(

OT: ik had al een hoofd vol snot, en nou slaan mijn ingewanden ook nog op hol. Echt heel handig met 2 kinders thuis en manlief de hele dag werken  ::)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3012378
Koud. Vanmorgen was het mistig en waterkoud, nu is het alleen nog waterkoud. Flow der hotspot gaat maar niet dicht, het jeukt wel want als de kap af gaat voor de wandeling wil ze alleen maar krabben en rollen. Thuis laten we haar zo lang mogelijk zonder kap, maar ze gaat toch weer krabben. Zo sneu voor mn meisje. :-\
#3012404
Anne in Duitsland schreef: Sterkte vandaag, Michiel! Dat gepleur aan je lijf met lasers, naalden als rioolbuizen en potentieel levensbedreigende narcotica is nog wel te doen, maar om 07:40 uur opstaan... :-X
Nog erger: 07:40 melden in het ziekenhuis! 6:00 ging de wekker, pfff.

Net had ik een eenpersoonskamer, had Maxi het gordijn dicht laten doen, maar "gelukkig" mocht ik nu bij wat andere heren op een meerpersoonskamer. So much for ff lekker een tukkie doen...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3012419
Nou, zo te lezen is een grote dus een prima keuze :biggrin2:. Ik zat me voor mezelf af te vragen of ik aan een minimagi niet genoeg zou hebben en of die grote niet alleen voor grote gezinnen was oid.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door