Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door wimk
#301206
Hoi ik zag eergisteren dat bumper wat raars aan zijn oor had hangen. Achteraf bleek het een teek te zijn, dat rotbeest had zich al helemaal volgevreten/volgezogen.
Ik heb de teek geprobbeert te verwijderen met ene tekentang, maar ik draaide een keer en toen brak dat kreng.
Nu zit dus de kop in zijn oor, ik heb de da gebeld en die zei maak je geen zorgen die kop komt er vanzelf wel weer uit.
Klopt dit?

Voor de rest gaat het uitstekend met Bummie

Gr WIm
Door Ine
#301211
Ja hoor, dat klopt, is mij al vaker overkomen.
Gewoon even in de gaten houden, dat het niet gaat ontsteken en verder niets ;)
Geef Bumper een knuffel van me ;)
Door k9
#301232
wimk schreef: Hoi ik zag eergisteren dat bumper wat raars aan zijn oor had hangen. Achteraf bleek het een teek te zijn, dat rotbeest had zich al helemaal volgevreten/volgezogen.
Ik heb de teek geprobbeert te verwijderen met ene tekentang, maar ik draaide een keer en toen brak dat kreng.
Nu zit dus de kop in zijn oor, ik heb de da gebeld en die zei maak je geen zorgen die kop komt er vanzelf wel weer uit.
Klopt dit?

Voor de rest gaat het uitstekend met Bummie

Gr WIm
Ja hoor, Wim, ik heb het ook een keer gehad met Joey, maar verder gebeurde niks, de teek is dood en de kop gaat vanzelf weg....maak je geen zorgen :)
Door Lizzy
#301238
Ja, komt vanzelf goed. Ik gooi er altijd wel een paar dagen calendula tinctuur op. Overigens gebeurde me dit met de tekentang ook regelmatig, maar tegenwoordig heb ik een lasso-'tang'. Dat werkt beter.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door