Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
#3012258
Mini's 3-tal schreef:
Ik denk dat het niet uitmaakt :biggrin2: Gelukkig krijg ik een roesje en maak ik er weinig van mee. Wake me up when you are done :biggrin2:

Oohhhh.....je moet gewoon vroeg opstaan om weer verder te gaan slapen in t ziekenhuis  :biggrin2:
Maar ff zonder dollen.....veel sterkte morgen!!    :bigarmhug:
Door eelke
#3012264
Oohh ik haat vroeg opstaan ook  >:( en ik ben al een uur wakker.

Om het leed te verzachten heb ik de klok in de kamer nog steeds niet teruggezet, dus denk ik nu steeds 'ach het is al 8 uur!'.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3012281
MarijeEnBoomer schreef: hoe lang duurt dan oefenen?  :biggrin2:
Ik was blij dat we eindelijk tot 8 uur geen stuiter pupje hadden maar dat is nu dus 7 uur  ;D
Tsja het is wel een pup hè. Is eind maart wel weer over denk ik  :biggrin2:
Door eelke
#3012286
Gijs wordt ook al 2 avonden mishandeld omdat hij een uur langer op zn eten moet wachten... misschien toch de klok maar goed zetten zodat hij het zelf kan zien.

Marije, er zijn van die nijntje wekkers voor kindjes, als nijntje haar ogen open heeft mag je wakker worden. Is dat niks voor P?
#3012287
eelke schreef: Gijs wordt ook al 2 avonden mishandeld omdat hij een uur langer op zn eten moet wachten... misschien toch de klok maar goed zetten zodat hij het zelf kan zien.

Marije, er zijn van die nijntje wekkers voor kindjes, als nijntje haar ogen open heeft mag je wakker worden. Is dat niks voor P?
Ow wat een goeie tip zeg!! Ik ga hem gelijk aanschaffen voor P!!
Is hij een beetje kauwbestendig?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3012298
eelke schreef: Gijs wordt ook al 2 avonden mishandeld omdat hij een uur langer op zn eten moet wachten... misschien toch de klok maar goed zetten zodat hij het zelf kan zien.

Marije, er zijn van die nijntje wekkers voor kindjes, als nijntje haar ogen open heeft mag je wakker worden. Is dat niks voor P?
*Gaat gauw goegelen voor Nijntje wekkers voor de kindjes*  :biggrin2:
Kaela schreef: Ik heb net een meeuw en een kauw zien zoenen  :o
Tis 2014, alles kan  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door