Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3012150
Voor mijn man een GSM gekocht: Samsung Galaxy Trend lite, maar nu kan hij geen verbinding maken met onze Wifi (telenet)
Hij krijgt steeds de melding, kan IP adres niet vinden.

Heb de firmware al geupdate,
al op vergeten gedrukt opnieuw wachtwoord ingevoerd

Hoe kunnen we dit oplossen?
#3012152
Hoe ga je precies te werk? Ik zet de wifi aan, zeg dat hij moet verbinden met de wifi, dan vraagt hij een wachtwoord, ik geef het wwoord in en hij maakt verbinding met de wifi. Nog nooit iets hoeven doen met het ip adres.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3012163
kaszi schreef: Voor mijn man een GSM gekocht: Samsung Galaxy Trend lite, maar nu kan hij geen verbinding maken met onze Wifi (telenet)
Hij krijgt steeds de melding, kan IP adres niet vinden.

Heb de firmware al geupdate,
al op vergeten gedrukt opnieuw wachtwoord ingevoerd

Hoe kunnen we dit oplossen?
Teveel gebruikers? Geen idee hoeveel apparaten je aan de wifi verbonden hebt (gehad) en hoeveel je er aan je modem mag hangen. Misschien helpt het als je je modem opnieuw opstart en dan opnieuw probeert. Weet alleen 100% zeker dat het wachtword klopt
Door Ruisje
#3012166
Misschien staat in het modem ingesteld dat alleen bekende apparaten mogen aanmelden? Dan krijg je ook zo'n soort melding - als je met een nieuw, onbekend voor het modem, apparaat probeert aan te melden.
Door hamada
#3012180
Hier een bekend probleem met een Samsung. Wij hebben het nooit kunnen oplossen dus internet ging met databundel :-X
En intussen overgestapt naar een niet Samsung.
Altijd ruzie met dat merk gehad, zowel met mobieltjes als de tab.
Door kaszi
#3012224
hannabelgje schreef: Hoe ga je precies te werk? Ik zet de wifi aan, zeg dat hij moet verbinden met de wifi, dan vraagt hij een wachtwoord, ik geef het wwoord in en hij maakt verbinding met de wifi. Nog nooit iets hoeven doen met het ip adres.
Ja zo doe ik het en dan vindt die het IP adres niet.
Door kaszi
#3012225
Mini's 3-tal schreef: Teveel gebruikers? Geen idee hoeveel apparaten je aan de wifi verbonden hebt (gehad) en hoeveel je er aan je modem mag hangen. Misschien helpt het als je je modem opnieuw opstart en dan opnieuw probeert. Weet alleen 100% zeker dat het wachtword klopt
Lukt ook niet, wachtwoord klopt en er is slechts 1 GSM en 1 laptop die gebruik maakt van de Wifi
Door kaszi
#3012226
hamada schreef: Hier een bekend probleem met een Samsung. Wij hebben het nooit kunnen oplossen dus internet ging met databundel :-X
En intussen overgestapt naar een niet Samsung.
Altijd ruzie met dat merk gehad, zowel met mobieltjes als de tab.
Met mijn Samsung Galaxy S3 geen problemen. 
Morgen maar eens naar de zaak gaan waar ik hem heb gekocht en hopen dat zij er iets op vinden.
Door BusKay
#3012269
Staat DHCP wel aan.... ?
Dat wil zeggen dat hij automatisch een IP adres toegewezen krijgt van de router/wifi?
Als hij op een statisch IP (IP wat je zelf op wifi en router ingeeft) staat en er is geen IP op de foon ingegeven dan kan hij dat idd niet vinden...
Door kaszi
#3012288
BusKay schreef: Staat DHCP wel aan.... ?
Dat wil zeggen dat hij automatisch een IP adres toegewezen krijgt van de router/wifi?
Als hij op een statisch IP (IP wat je zelf op wifi en router ingeeft) staat en er is geen IP op de foon ingegeven dan kan hij dat idd niet vinden...
Hoe kontroleer je dat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door