Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hope
#3011959
Een kennis van mij gaat er altijd naar toe met haar honden, en het hondje van mijn zus heeft daar een operatie gehad aan zijn kruisbanden. Beide waren erg tevreden.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3011981
Ze hebben uitgebreide mogelijkheden voor bloedonderzoek, en kunnen dat intern ook uitlezen, je moet dus geen dag wachten op een labo.
Al naar gelang voor wat heb je sneller de uitslagen.

Ik ben daar ooit met Mika geweest voor een echo/bloedonderzoek en test op Addison.
Op zich tevreden van, snelle uitslagen (voor dat wat ze niet moesten opsturen, de Addison bijv.moeten ze ook naar een labo sturen dus dat duurt ook langer), goeie uitleg door de DA.

Enige wat ik minder vond was dat ik mijn hond moest afgeven daar en nergens bij mocht blijven, en als ze klaar waren mocht ik hem ophalen, daar zou ik niet meer mee akkoord gaan.
Ofwel ik bleef erbij, of ik ging naar een andere kliniek.
Hondje was niet bepaald vrolijk meer bij ophalen  :-\

Nu is Addison ook wel een aantal keren prikken met tussenpozen van een uur, nadat er tussendoor nog wat ingespoten moet worden, is dus ook niet leuk voor je hond, maar toch, zo ga ik het niet meer doen!!
Door Cathy
#3011996
Kallista schreef: Ze hebben uitgebreide mogelijkheden voor bloedonderzoek, en kunnen dat intern ook uitlezen, je moet dus geen dag wachten op een labo.
Al naar gelang voor wat heb je sneller de uitslagen.

Ik ben daar ooit met Mika geweest voor een echo/bloedonderzoek en test op Addison.
Op zich tevreden van, snelle uitslagen (voor dat wat ze niet moesten opsturen, de Addison bijv.moeten ze ook naar een labo sturen dus dat duurt ook langer), goeie uitleg door de DA.

Enige wat ik minder vond was dat ik mijn hond moest afgeven daar en nergens bij mocht blijven, en als ze klaar waren mocht ik hem ophalen, daar zou ik niet meer mee akkoord gaan.
Ofwel ik bleef erbij, of ik ging naar een andere kliniek.
Hondje was niet bepaald vrolijk meer bij ophalen  :-\

Nu is Addison ook wel een aantal keren prikken met tussenpozen van een uur, nadat er tussendoor nog wat ingespoten moet worden, is dus ook niet leuk voor je hond, maar toch, zo ga ik het niet meer doen!!
Dank voor de reactie  :)

Een hond afgeven voor onderzoek houd ik ook niet van ,daarom heb ik ook zo,n hekel aan Utrecht .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door