Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3011881
TMG1961 schreef: Niks geks aan hoor..dat is de juiste benaming voor vla en pudding  :biggrin2: Maar hier is het eigenlijk vlaai en pudding
Ik heb nog gezwaaid toen ik Brunssum op de borden zag staan  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3011891
Vanmorgen vroeg wakker en de fiets gepakt naar het losloopveld. Dat is heen en terug ongeveer 2,5 km en het was voor het eerst sinds juli dat Oscar het aankon. Hij helemaal happy, ik helemaal happy. Hij heeft op het veld lekker gescharrelt en de krant gelezen en ging op een gegeven moment met een heel blij hoofd wat rennen. En de terugweg hield ie ook goed vol. Nu ligt ie heel lief te slapen.
Door eelke
#3011915
Zoooww, uitgeslapen, nu aan het ontbijt, en de kachelmeneer gemaild met alle maten en info om een offerte te laten maken :) donderdag komt er een andere kachel meneer meten voor een offerte. Heb er zo'n zin in!
Gisteren daarom de zolder opgeruimd en de huiskamer vast wat aangepast.

Normaal ben ik op maandag vrij, maar omdat ik al een afspraak had staan voor het werk, had ik er een andere bij gepland. Nu gaat de eerste afspraak niet door, dus baal ik wel van de tweede :P tis ook nog eens lekker weer enzo!  :D normaal werk ik dinsdag, woensdag en donderdag een avonddienst. Deze week moet ik dus ook nog maandagmiddag, dinsdagochtend, en woensdag ochtend erbij. En donderdagochtend komen ze voor de kachel. Lange dagen...  :-\
#3012033
Net mijn eerste hertenpens gescoord hier! En -hart, -lever, -nieren en -longen. De jongedame die het hert had geschoten stond er met grote ogen bij te kijken toen ik de pens leegschudde. Zukke ogen, en: 'Dat je dat vrijwillig doet...' ;D Voorlopig hoef ik niet bang te zijn dat ze de pensen voor haar eigen honden gaat bewaren. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3012055
Ik heb na jaren weer een Musto jas  :circle:

In 2003 heb ik er een van mijn ouders gekregen voor op stage. En dat was zo'n fijne jas. Hij is jaren meegegaan en heel flink mishandeld. Nu kwamen we in een winkel waar hele mooie laarzen verkocht werden  ::) een uitverkooprek tegen met daarop een pracht van een Musto jas. Bijna hetzelfde model en met 40% korting. En wat schets mijn verbazing! Mijn jas van 2003 hing er ook tussen! Voor exact dezelfde prijs als in 2003! En met maar 20% korting, dus ik ben voor het andere model gegaan.

Als een kind zo blij, nu maar hopen dat het snel koud gaat worden  :biggrin2:
#3012058
Thuis van mijn werk. Even omkleden en dan Zoë ophalen voor de laatste wandeling. Ik denk dat we naar haar favo gebied gaan. Dan ga ik haar koffertje pakken, haar doodknuffelen en dan naar de buren brengen. Pffff
#3012085
Morgenochtend om 07:40 melden in het zkh voor verwijdering van wederom een niersteen. Het kreng heeft zich al zonder klachten laten zakken tot aan m'n blaas, maar het laatste stukje verdomt ie.

Maar morgen dus Starwars met laserzwaarden in de onderbuik en dan zullen we zien wie er wint. Maar mensenkinderen; 07:40 melden...
Door Ruisje
#3012096
Mini's 3-tal schreef: Morgenochtend om 07:40 melden in het zkh voor verwijdering van wederom een niersteen. Het kreng heeft zich al zonder klachten laten zakken tot aan m'n blaas, maar het laatste stukje verdomt ie.

Maar morgen dus Starwars met laserzwaarden in de onderbuik en dan zullen we zien wie er wint. Maar mensenkinderen; 07:40 melden...
Ocherrum... en ook nog nuchter zeker? ;)
Sterkte en beterschap, Michiel!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door