Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Wil
#301155
Hoi,

Weet iemand in de buurt van Vlaardingen een DA die met losse vaccins werkt?
Ik wil dit jaar alleen leptospirose laten enten en mijn da geeft nog alleen cocktails (zijn er wel mee bezig maar daar heb ik nu niks aan) en de hondjes zijn 6 en 3.5 en steeds jaarlijks gevaccineerd en na alle topics hierover gevolgd te hebben denk ik dat dat nu wel even voldoende moet zijn.

Wil
Door margreet
#301394
Wil schreef: Hoi,

Weet iemand in de buurt van Vlaardingen een DA die met losse vaccins werkt?
Ik wil dit jaar alleen leptospirose laten enten en mijn da geeft nog alleen cocktails (zijn er wel mee bezig maar daar heb ik nu niks aan) en de hondjes zijn 6 en 3.5 en steeds jaarlijks gevaccineerd en na alle topics hierover gevolgd te hebben denk ik dat dat nu wel even voldoende moet zijn.

Wil
Sorry Wil ik woon dan wel in Vlaardingen maar heb geen idee,Ik heb vorig jaar bij tannetje in Amsterdam de titers laten bepalen en daar gelijk Weil laten enten dus al twee jaar niet hier bij de da geweest :-\
Door Yari
#301398
Wil schreef: Hoi,

Weet iemand in de buurt van Vlaardingen een DA die met losse vaccins werkt?
Ik wil dit jaar alleen leptospirose laten enten en mijn da geeft nog alleen cocktails (zijn er wel mee bezig maar daar heb ik nu niks aan) en de hondjes zijn 6 en 3.5 en steeds jaarlijks gevaccineerd en na alle topics hierover gevolgd te hebben denk ik dat dat nu wel even voldoende moet zijn.

Wil
Bij ons op de praktijk (in Barendrecht) werken we met losse vaccins. In principe enten we Weil in combinatie met Parvo, maar je kunt best vragen of ze alleen Weil willen enten (doe ik zelf ook).
Denk wel dat je gewoon net zoveel betaald als anders omdat we anders met een losse Parvo enting blijven zitten (die wordt normaal gesproken opgelost in de Weil enting). ;)
Door Wil
#302332
Bedankt , ik zal het eerst nog een keer aan mijn eigen da vragen en anders bel ik alle da's hier in de buurt idd maar op.
Toch vreemd eigenlijk want als je de da moet geloven moet je die lepto enting het liefst (bij jachthonden) 2x per jaar geven hoe zouden ze dat dan oplossen? Meteen ook eens vragen.

Wil
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door