Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3010981
Hallo allemaal,

We zoeken een oppas voor onze bull terrier Shiva. Het is een teefje van 4 jaar oud. Ze eet Tinlo barfmenu. Ze gaat graag mee naar het bos. Het is een echte vrijdoos en ligt het liefste half op schoot. Ze kan prima met andere honden. Ook daar gaat ze graag bij liggen.

Wie o wie heeft zin en tijd om onze knuffeldoos in huis te nemen voor een week.
Hier wat foto's van Shiva. Ook met onze labrador. ( die heeft al een logeeradresje)

Gr. Maarten en Mariska

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
#3011021
Dochterlief uit huis jagen? ;D
Hier helaas echt geen tijd met baby. Woon ook te ver weg.

Misschien ook nog erbij vermelden hoe ze buiten is met andere honden, katten, jachtinstinct. Met kinderen. Of ze alleen kan blijven (even). Of ze in de bench kan. Dat soort dingen.
Veel blaffen of niet. Trekken aan de riem? Mee in de auto? Etc.
#3011168
Maris, in verband met het werk van mijn man kan ik niet zo ver vooruit plannen, maar als je in maart/ april nog steeds omhoog zit mag Shiva wel een weekje Flow komen persten. Mag ze ook mee naar school en mee naar de jachttraining.  :) Tegen die tijd weet ik ook hoe onze dagen eruit komen te zien rond die periode.
#3011216
Els&Flow schreef: Maris, in verband met het werk van mijn man kan ik niet zo ver vooruit plannen, maar als je in maart/ april nog steeds omhoog zit mag Shiva wel een weekje Flow komen persten. Mag ze ook mee naar school en mee naar de jachttraining.  :) Tegen die tijd weet ik ook hoe onze dagen eruit komen te zien rond die periode.
Ik hou je in gedachten Els!! Thx!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door