Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
#3010613
Ik heb al verschillende melkopschuim manieren uitgeprobeerd maar het is niet je van het.
Nou heb ik n poos terug bij Nespresso koffie met melk uit hun eigen opschuimen
geprobeerd en dat is super! ( mag ook wel als je de prijs ziet  :biggrin2:)
Ik weet wat voor n melk ze gebruiken, die heb ik zelf ook altijd (friesche vlag volle melk)
en die smaak vind ik ook t lekkerst.

Nou is mijn vraag aan jullie......wie heeft er ervaring met zo'n Nespresso opschuimer, is dat echt
zo lekker stevig als je het thuis maakt net zoals ze dat in de winkel demonstreren?
Ben benieuwd  :)
Door Lizzy
#3010629
Ik heb de mijne al 100 jaar en ja, ik heb altijd heerlijk stevige melk. Het beste resultaat gek genoeg met lang houdbare melk. En ik gebruik de halfvolle, hoewel de volle nog beter resultaat geeft.
Door Ike
#3010640
Lizzy schreef: Ik heb de mijne al 100 jaar en ja, ik heb altijd heerlijk stevige melk. Het beste resultaat gek genoeg met lang houdbare melk. En ik gebruik de halfvolle, hoewel de volle nog beter resultaat geeft.
Als Nespresso dat leest gaan ze je  vast benaderen om reclame te
gaan maken voor ze!  :D :biggrin2:

Nee zonder dollen, zoals ik t lees is het t geld wel waard dus  ;)
Door Lizzy
#3010711
Ike schreef: Als Nespresso dat leest gaan ze je  vast benaderen om reclame te
gaan maken voor ze!  :D :biggrin2:

Nee zonder dollen, zoals ik t lees is het t geld wel waard dus  ;)
;D ;D

Ik zou 'm nu niet meer kopen omdat ik het veel te duur vind. Maar ja, ik vind het verder een perfect ding.
Door Ike
#3010967
Ja zoiets heb ik nu ook  :)
Maar dan van de Blokker, werkt op zich ok, maar het schuim wordt echt niet zo stevig
als de Nespresso  opschuimer  ;)
Heb ook ooit een kunstof beker met zo'n deksel gehad, die je in de magnetron moest zetten en dan de staaf op en neer moet bewegen, vond ik geen succes.
Door inge58
#3010968
Ik heb de inductie opschuimer van severin,ook altijd perfect schuim!
Maar is ook duur in aanschaf.
Overigens gebruik ik altijd soyamelk
Laatst gewijzigd door inge58 op vr 24 okt 2014, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#3011002
Die vannespresso is super. Ik gebruik volle biologische melk en de grote truc is.... Als de melk geschuimd is dan giet je die even een paar keer over in een andere kop voordat je deze op je koffie doet.  Dan pas heb je echt fantastisch schuim.
Door Ruisje
#3011044
Melkopschuimer (van Blokker geloof ik) met halfvolle houdbare melk met een klein scheutje volle koffiemelk erdoor en we maken altijd super mooi, stevig en lekker schuim. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door