Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#3010771
Wie kan mij vertellen hoe dat moet. Thuis heb ik een aaipet maar onderweg een eifoon.
Lukt mij niet om een bericht te plaatsen dan. Schijn met de Alt toets te moeten.
Maar waar zit ie??  Schaamschaamschaam...Heb iets te lang onder een steen gezeten geloof ik. :-[ :-[ :-[
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3010778
Huh  ???
Ik snap je omschreven probleem niet  :biggrin2: met het toetsenbord zou ik zeggen  :P
Maar serieus normaal krijg je gewoon een toetsenbord... heb je tapatalk of via de browser?
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3010793
lianneke schreef: Wie kan mij vertellen hoe dat moet. Thuis heb ik een aaipet maar onderweg een eifoon.
Lukt mij niet om een bericht te plaatsen dan. Schijn met de Alt toets te moeten.
Maar waar zit ie??  Schaamschaamschaam...Heb iets te lang onder een steen gezeten geloof ik. :-[ :-[ :-[
Aaipet is hetzelfde als een aaiphone, dus als je het exact hetzelfde doet, zou het gewoon moeten gaan.
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3010897
Je kan in de app store een app downloaden. Tapatalk. Deze kan zowel op de iPhone als op de iPad. Daarna op zoek gaan naar barfplaats en dit werkt best goed is alleen even wennen.
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3010917
BlissSpirit schreef: Yep, ook hier heel blij met tapatalk.
Werkt een stuk makkelijker dan met de gewone browser.
Echt he xD alleen wat ik irritant vind is wanneer ik op een topic een antwoord wil citaten, en daarna mijn antwoord wil aanpassen die ineens mijn antwoord zelf als een citaat zet xD is het beetje duidelijk zo? xD
Door BlissSpirit
#3010922
Inouchka schreef: Echt he xD alleen wat ik irritant vind is wanneer ik op een topic een antwoord wil citaten, en daarna mijn antwoord wil aanpassen die ineens mijn antwoord zelf als een citaat zet xD is het beetje duidelijk zo? xD
Dan tik je denk ik het verkeerde icoontje aan.
Als je je eigen bericht wil bewerken moet je het pennetje kiezen en niet het citaat icoontje Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3010949
BlissSpirit schreef: O wacht ff verkeerd gelezen. Doet hij hier ook zie ik. Afbeelding
En wat ik jammer vind, als je een pb stuurt kan je geen smiley's kiezen.
Ghehehe ik dacht even dat het alleen aan mij lag xD gelukkig niet de enigste, vind het echt heel irritant, wss foutje in hun app. Inderdaad beetje jammer dat je geen icoontjes kan kiezen :S daar had ik nog niet eens op gelet xD
Door lianneke
#3011128
Kaio schreef: Huh  ???
Ik snap je omschreven probleem niet  :biggrin2: met het toetsenbord zou ik zeggen  :P
Maar serieus normaal krijg je gewoon een toetsenbord... heb je tapatalk of via de browser?
Uhh, daar gaan we al, niet via tapatalk, dus met browser?
Maar als ik hier een bericht verzend druk ik op Verzenden. Dat .verzenden. zie ik niet op mn foon staan.
:-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3011176
lianneke schreef: Uhh, daar gaan we al, niet via tapatalk, dus met browser?
Maar als ik hier een bericht verzend druk ik op Verzenden. Dat .verzenden. zie ik niet op mn foon staan.
:-[
Zo doe ik het toch echt. Via de browser, niet tapatalk en dan weinig anders doen dan anders. Bericht tikken, verzndknop poffen en klaar.
Door Jeff
#3011251
lianneke schreef: Uhh, daar gaan we al, niet via tapatalk, dus met browser?
Maar als ik hier een bericht verzend druk ik op Verzenden. Dat .verzenden. zie ik niet op mn foon staan.
:-[
De volgende keer dat je de Verzenden knop niet ziet, zou je dan een schermafdruk willen maken van wat je ziet en naar mij sturen? Een schermafdruk kan je maken door de Home knop ingedrukt te houden en dan op de Aan/Uit knop te drukken. Hier staat het uitgelegd: http://www.iculture.nl/tips/screenshot- ... ipad-ipod/.

Als je die naar mij stuurt dan kan ik het doorsturen naar de ontwikkelaars van het forum en misschien weten zij waar het aan ligt. Ik heb er zelf nooit van gehoord dus ik kan er zelf weinig aan doen.
Door lianneke
#3011257
lianneke schreef: Uhh, daar gaan we al, niet via tapatalk, dus met browser?
Maar als ik hier een bericht verzend druk ik op Verzenden. Dat .verzenden. zie ik niet op mn foon staan.
:-[
Ik durf het niet te zeggen eigenlijk :-[ maar het is geen ifone maar een samsung.
Misschien ligt het daar aan..? :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door