Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3010279
De moddertijd breekt weer aan en echt ben écht toe aan nieuwe laarzen. Ik had Dunlops met voering maar dat is 10 x niks.
Dus ik denk ik vraag hier even om tips.
Wil wel graag iets wat redelijk makkelijk schoon te maken is want ze worden bij mij echt goed smerig. Daarnaast wel iets van voering of iig dat mn tenen er niet af vriezen (vroeger liep ik altijd op van die gewone Dunlop laarzen maar brrr wat was dat koud in de sneeuw/regen  :biggrin2:).
En een beetje wandel comfort is natuurlijk ook fijn.

Dus, tips en aanraders?!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3010295
Ik draag gewoon ordinaire groene rubberlaarzen met steunzolen erin en ik loop er rustig 20 km op. Koude voeten..., wat is dat?
Door Elvira
#3010352
Els&Flow schreef: Ik heb een heel scala aan laarzen ondertussen. ::) Voor s winters gebruik ik graag mn Seelands, warm tot -20. En voor de hele koude sneeuwdagen heb ik deze: http://www.ruitersportsissi.nl/internet ... ifuqf5fsm5
Verder een paar goede winterschoenen van dogwalker met warme Wollen!! sokken erin en geheid geen koude voeten meer.
Zijn die laarzen niet zwaar  (die alaska high stoere winter boots) , ze zien er wel lekker warm uit, ik heb altijd koude voeten
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3010359
Dit soort topics zijn niet goed voor mij  ::)

Leuke dingen hebben ze op die site, moet toch maar gaan sparen voor mooie winterlaarzen  :-X
Gebruikersavatar
Door S
#3010400
Ik zit te twijfelen over Sorel's en tja ondanks alles nog steeds over de Dubarry's ook...  ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3010404
Ik heb Aigle Iso Pro. Heerlijk warm, lopen heel comfortabel en zien er na 2 seizoenen nog als nieuw uit. Ze kosten wat, maar ik ben er super blij mee!
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3010406
Sowieso wollen sokken! Ik heb snel last van koude voeten, en loop ook vaak door ruig terrein te hardlopen met natte voeten. Met wollen sokken blijven je voeten als ze nat zijn zelfs warm.
Ik heb sinds kort wollen Injinji sokken, met van die teentjes. Dan krijg je ook zeker geen blaren. :)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3010464
Elvira schreef: Zijn die laarzen niet zwaar  (die alaska high stoere winter boots) , ze zien er wel lekker warm uit, ik heb altijd koude voeten
Ik vind van niet. :) Ik kan er lang en goed op lopen.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3010465
beginnertje schreef: Sowieso wollen sokken! Ik heb snel last van koude voeten, en loop ook vaak door ruig terrein te hardlopen met natte voeten. Met wollen sokken blijven je voeten als ze nat zijn zelfs warm.
Ik heb sinds kort wollen Injinji sokken, met van die teentjes. Dan krijg je ook zeker geen blaren. :)
Mee eens, een goede sok is het halve werk.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door