Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3010013
Iemand belang bij dit kastje?
2 jaar oud en als nieuw. Wij hebben een andere gekocht dus deze mag weg.
Kastje is wit met grijsachtige houtstructuur er op.
Af te halen in Leeuwarden.

Afbeelding

Afbeelding
#3010017
Ik zou hem ook even in het topic 'Kachel aan' plaatsen - zulke meubels zijn hartstikke leuk om houtblokken in op te stapelen in de huiskamer!


Edit: ben zo vrij geweest de link alvast in het topic te zetten. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op do 23 okt 2014, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3010202
-Annemarie- schreef: Ohhh, die is leuk! Als Kim 'em niet wil (en wie staat er verder nog op de 'wachtlijst'?) dan komen wij 'em graag ophalen.  :)
Jij bent 2e en tevens laatste in de "wachtrij"  :biggrin2:
We wachten het een dagje af en anders mag je hem komen halen. Hij staat me echt in de weg hier en andere bergruimte had ik sowieso al niet  :P
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3010211
Dat was anders geen probleem geweest hoor. Maar we krijgen binnenkort een andere keuken en dan wordt t 1 grote bende in de woonkamer.. dus ja dan moet er gewoon spul weg.  :biggrin2:

Annemarie, mocht jij het kastje nog willen hebben dan mag je em ophalen.
#3010235
Hylos schreef: Dat was anders geen probleem geweest hoor. Maar we krijgen binnenkort een andere keuken en dan wordt t 1 grote bende in de woonkamer.. dus ja dan moet er gewoon spul weg.  :biggrin2:

Annemarie, mocht jij het kastje nog willen hebben dan mag je em ophalen.
Super! Wat wil je er voor hebben?
Morgen gaat niet lukken, dit weekeind wel.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door