Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door SHIVA
#301
hallo even een vraag of ik wel op een juiste manier bezig ben
ik ben niet echt een barfer maar geef de honden vers vlees nu mijn vraag
als ik kippenvlees geef nekken vleugels in de avond krijgen ze smorgens vis
ook krijgen ze op de bibi dagen nog wat vleesbotten en op de bibi dagen krijgen ze ook gr en fruit mix met als toetje biogarden geef ik nu niet te veel aan botten?
ze krijgen per dag zo beetje 8 ons bibi
soms slaat de onzekerheid toe of ik het wel goed doe
vandaar mijn vraag gr shiva
Door Lizzy
#302
hallo even een vraag of ik wel op een juiste manier bezig ben
ik ben niet echt een barfer maar geef de honden vers vlees nu mijn vraag
als ik kippenvlees geef nekken vleugels in de avond krijgen ze smorgens vis
Dus met andere woorden: ze krijgen geen versvlees op deze dagen? Hoeveel dagen krijgen ze dit (vis en kip)?
ook krijgen ze op de bibi dagen nog wat vleesbotten
Hoeveel dagen per week krijgen ze dan Bibi + botten?
en  op de bibi dagen krijgen ze ook gr en fruit mix met als toetje biogarden  geef ik nu niet te veel aan botten?
Fruit en groente is prima. Maar voor botten: zie mijn vraag boven.
ze krijgen per dag zo beetje 8 ons bibi
soms slaat de onzekerheid toe of ik het wel goed doe
vandaar mijn vraag gr shiva
Rustig maar! ;D. Het komt allemaal goed!
Groetjes, Lizzy
Door SHIVA
#303
hoi lizzy hier mijn antwoord
op zaterdag en zondag krijgen ze vis en kip
maandag t/m vrijdag bibi en gr fr mix en dan drie keer per week als tandenborstel een vleesbot
dat het goed komt weet ik wel daarom ben ik ook zo blij met dit forum :D gr shiva
Door Lizzy
#304
hoi lizzy hier mijn antwoord
op zaterdag  en zondag krijgen ze vis en kip
maandag t/m vrijdag bibi en gr fr mix en dan drie keer per week als tandenborstel  een vleesbot
dat het goed komt weet ik wel daarom ben ik ook zo blij met dit forum  :D gr shiva

Hoi Shiva, joh, dit klinkt hartstikke goed! Ik zou zelf 1 vleesbot laten vallen, omdat er in Bibi al bot zit en je ook al bot door middel van de kippenvleugels geeft. Met een a twee "tandenborstels" per week denk ik dat je perfect zit. Wat voor botten geef je?
Groetjes, Lizzy
Door SHIVA
#305

Hoi Shiva, joh, dit klinkt hartstikke goed! Ik zou zelf 1 vleesbot laten vallen, omdat er in Bibi al bot zit en je ook al bot door middel van de kippenvleugels geeft. Met een a twee "tandenborstels" per week denk ik dat je perfect zit. Wat voor botten geef je?
Groetjes, Lizzy
hoi lizzy bedankt voor je antwoord
de botten zijn afhankelijk van wat de slager op dat moment kan bestellen o.a runderboegbot paardenbot
lam kalfsbot het zijn zachte botten met vlees eraan ik kan ook knieschijven kopen maar die vind ik te hard dus die maar niet en bij bibi koop ik de lamsribben gr shiva
Door Lizzy
#306
Hoi Shiva, OK! Ik denk echt dat 1 of 2 botten per week meer dan genoeg zijn. Vind je die runder en paardenbotten niet te hard?
Groetjes, Lizzy
Door SHIVA
#307
dit waren zachte botten ze waren zo weg gegeten en
ze waren zo weg als er iets overblijft wat ik eng vind gooi ik het weg ik heb aan de slager uitdrukkelijk om zachte botten gevraagd maar ik hoef niet te weten wat voor beestje het is
ik heb iets met paarden en jonge dieren een beetje hypocriet van me maar ja het is voor het goeie doel :-[ ;)gr shiva
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door