Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Kaylie
#3009137
Hallo iedereen,

Ik zou Senna graag eens iets extra's willen geven naast haar kvv.
Ze krijgt energique special hier zit wel een beetje rijst in  maar voor de rest wil ik alles graanvrij geven

Wat voor lekker kan ik haar tussendoor geven? Ik heb al schapenvet bonbons gezien van Biofood zijn deze goed? en ze krijgt nu van die tandenborsteltjes op basis van Mais en paprika.

Groetjes,

Kayleigh
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3009145
Mais is natuurlijk ook graan. De meesten hier geven gedroogde vleesjes als snackje. Die kun je kopen, is best prijzig, maar ook zelf maken en dan weet je helemaal wat je precies geeft. Wel wat arbeidsintensiever en de aanschaf van een drogertje is dan wel handig, maar het blaffertje is je eeuwig dankbaar  :biggrin2:
Door Kaylie
#3009153
[quote="Angelique"]
Mais is natuurlijk ook graan. De meesten hier geven gedroogde vleesjes als snackje. Die kun je kopen, is best prijzig, maar ook zelf maken en dan weet je helemaal wat je precies geeft. Wel wat arbeidsintensiever en de aanschaf van een drogertje is dan wel handig, maar het blaffertje is je eeuwig dankbaar  :biggrin2:
[/quote]

Waar kan ik gedroogde vleesjes kopen ?
De dierenwinkel zei dat mais niet zoveel kwaad kon
Door Martine-Tom
#3009158
[quote="Kaylie"]
Waar kan ik gedroogde vleesjes kopen ?
De dierenwinkel zei dat mais niet zoveel kwaad kon
[/quote]Nee maar die dierenwinkel verkoopt ook gerookte dinobotten...die wil vooral dingen verkopen dus ik zou niet teveel waarde aan hun advies hangen  ;)
Door M@rina
#3009177
[quote="Kaylie"]
Waar kan ik gedroogde vleesjes kopen ?
De dierenwinkel zei dat mais niet zoveel kwaad kon
[/quote]

gedroogde snacks kan o.a. bij Zooplus bestellen, wel even kijken of het 100% vlees is en geen suiker of zout is toegevoegd (dat gebeurt nog wel eens)

http://www.zooplus.nl/shop/honden/kauwsnack
En dan kijken bij gedroogde kauwsnacks, per diersoort gerubriceerd.
Laatst gewijzigd door M@rina op di 21 okt 2014, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door PinkyPie
#3009233
Ik heb vandaag gedroogde snacks gekocht in de dierenwinkel. Gedroogde pensstukjes en gedroogde konijnenoren. Het ging erin als koek !
Door Kaylie
#3009907
Dadelijk komt als het goed is een pakket met snackjes binnen van zooplus ben benieuwd wat Senna ervan vindt

Zou ik haar ook een stukje groente kunnen geven? Ik lees dat hier vaker want ik heb ook cavia's dus altijd wel groente in huis
Gebruikersavatar
Door S
#3009916
Ja dat kan je doen, maar het hangt er vanaf hoe je het geeft want onverwerkt kunnen ze er niets uit halen (al vindt mijn hond het bv. wel prachtig om op een rauwe wortel of paprika te kauwen), als je het als nuttige toevoeging wit geven zal je het moeten koken/stomen/pureren.
Door Kaylie
#3010019
Vanmorgen stond de postbode voor de deur en heeft dit gebracht
Afbeelding

Senna heeft net der eerste stukje gedroogde kip filet op en ze vond het heerlijk.
Door Shera
#3012995
Daar zijn ze hier ook gek op. Bij Zooplus heb je echt veel keus vind ik. Net is er hier ook een pakket gebracht met gedroogde eendenfilet, lampens, runderpens voor de honden en gedroogde snoepjes voor de katten.

Onze honden zijn gek op de postbode  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door