Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3008547
Hallo iedereen,

Ik ben Kayleigh 19 jaar oud en woon in Zuid-Limburg samen met mijn boomertje Senna van 3 jaar oud  en 8 cavia's.
Ik heb Senna sinds afgelopen vrijdag overgezet naar Kvv om precies te zijn energique special

Even kort ons verhaal.
Senna heeft sinds begin dit jaar last van veel jeuk, We hebben al allerlei onderzoeken laten doen bij onze dierenarts.
We zijn begonnen met een vlooienbehandeling dit bleek het niet te zijn.
Daarna hebben we een voedingstest ( met hypo allergene brokken) gedaan, maar ze bleef veel jeuk houden en daarna een huidtest en die leverde ook niks op.
Ze zit aan de dexoral ( prednison) om de jeuk te verminderen.
Voor we een bloedtest wilde laten doen ben ik gaan kijken naar voeding en toen las ik dat kvv veel klachten kan wegnemen en ik was wel erg nieuwsgierig geworden.

Ik ben benieuwd of het gaat helpen, maar zo niet wil ik er toch op blijven omdat het veel beter is voor een hond.
Ik geef haar even 2 weken de tijd om te wennen en dan ga ik de prednison eens afbouwen om te kijken of het helpt :)

Als er nog vragen zijn stel ze gerust!

Groetjes,

Kayleigh
Laatst gewijzigd door Kaylie op do 30 okt 2014, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3008672
Welkom op BP!

Van brokken op rauw (kvv en/of BARF) heeft al vele honden van de jeuk afgeholpen! Ook die van mij!
Door Borke
#3008697
Welkom, fijn dat je er bent en dat je overgestapt bent naar vers vlees voor je hond!
Ook ik ben benieuwd naar een fotootje  :biggrin2:
OK hij staat er al, leuk hondje!
Door Ruisje
#3009058
Welkom en wat een mooie meid is Senna!
Hopelijk komt ze snel van haar jeuk af en mocht het met deze kvv niet lukken, dan is er in ieder geval veel ervaring hier op het forum.
Maar sowieso smult Senna nu gezonder en lekkerder. :)
Door *loes*
#3009066
welkom  hier en ook hier succes gehad tegen de jeuk na overgaan op vers, en wat een leukert is Senna  :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door