Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3008768
Weet niet of het hier thuishoort, maar toch even delen.

Mucho deed het na periode van veel last van maag/rug weer hartstikke goed (in vergelijking met ziekte periode dan..nog niet helemaal de oude maar toch).  Ook via bioresonantie laten onderzoeken waar hij mogelijk niet tegen zou kunnen, en het volgen van dit advies leverde afgelopen weken duidelijk verbetering op qua jeuk, energie en maag/darm klachten. Afgelopen vrijdag weer eens nieuwe snoepjes gehaald die hij volgens onderzoek zou mogen: 100%eend. Volgende ochtend wakker gemaakt door piepende hond die 2 wandelingen non stop gras heeft staan eten, en niet wilde eten.

Niets veranderd, enige wat ik gegeven heb is die 100%eendeborst stukjes...en hij had wat veel kvv in 1x gekregen, 2 maaltijden in 1 (van de 4 per dag, dus niet extreem)

Nu herinner ik me de aflevering van Keuringsdienst van Waarde, waarin te zien was dat huid van kluifjes soms met chemicalieen behandeld wordt, en hoewel ze zeggen dat dat veilig is, kun je daar natuurlijk je vraagtekens bij zetten.

Zou dat bij gedroog vlees ook al gebeuren? Dat behandelen met chemicalien van de huid was om het schoon te maken..wat kan er bij het drogen van vlees nog allemaal aan toegevoegd worden?

Vandaag had ik ook een afspraak bij de BR therapeut, en haar laten doormeten, en waren idd niet ok voor hem.

Zeker weten of heftige reactie daarvan daan komt, weet ik niet, maar ik baal er wel van. Is al zo lastig om een beetje normale snoepjes te vinden als je nog geen droogapparaat hebt..meer ervaringen?
#3008802
Hier ook mijn border moest al nooit die kluiven bv bulle pezen uit de dierenwinkel en nu ik dit soort dingen zelf maak staat hij als eerste in de rij  :biggrin2:
Ook een kennis van mij vond het altijd zo stinken dat soort kluiven, ik heb wat van mij gegeven en gelijk reactie he dat stinkt niet!
En ook vaak last gehad met die troep uit de dierenwinkel van diarree
Dus ja toch door die troep erdoorheen
Nou ik ben reuze blij met mijn stockli en grote droogkast

Kan je dat van die kluiven nog terug zien of zo? Ik heb het gemist
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door