Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tomcat
#3008716
Na de dood van onze Tom afgelopen juni hadden we echt even tijd nodig om het verlies een plekje te geven.  Ons huis was ons huis niet meer zonder Tom.  We zijn nu ruim 4 maanden verder en pas nu had ik weer het gevoel genoeg ruimte in mijn hart te hebben om van een nieuwe kat te kunnen houden.  Sinds 2 weken huppelt er dan ook een vrolijk, speels en brutaal klein rood-wit gestreept katertje door ons huis. Onze Poekie is nu bijna 10 weken oud, spint de hele dag en wil maar 1 ding zo dicht mogelijk bij "zijn mensen" zijn.  Hij heeft daarnaast een grote voorliefde voor de koelkast,  dat zijn dagelijkse verse hap daar 4 keer daags uit komt  had hij heel snel door  :biggrin2:
Hoewel we Tom nog steeds missen, is het heerlijk om nu Poekie om ons heen te hebben. Ook Poekie is weer een kat met personality, voor niks en niemand bang en hoe meer kinderen er rondhuppelen in ons drukke gezin, hoe leuker hij het vindt. Wij gaan er met zijn allen dus maar eens ongegeneerd van genieten  :kitty:
#3008885
Hartverwarmend hè, zo'n klein kleutertje in huis nadat je een groot verlies te verwerken hebt gehad! Ik heb zelf in drie jaar tijd twee katten verloren (zijn gewoon verdwenen, nooit meer teruggevonden) en mijn eigen ervaring is dat het leven pas weer echt leuk werd nadat er een nieuwe kat was gekomen. Ik hoop dat Poekie en jullie heel veel plezier zullen hebben met elkaar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door