Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3008428
Heb ik vanmiddag gemaakt volgens het recept van Lizzy, maar wat is dat vies. Hoe nemen jullie dat in?
Door tt-tjes
#3008446
Lizzy schreef: Wat voor olijfolie heb je gebruikt?
Geen, ik heb bio kokosolie gebruikt, extra virgin.

Ik wilde dit zelf eens gaan proberen maar krijg dit echt niet weg, en de hondjes denk ik ook niet.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op ma 20 okt 2014, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Annemarie Rijnveld
#3008449
Ik vind het juist lekker, zeker met de kokosolie...olie heb je toch wel als laatste toegevoegd, van het vuur af? Ik eet het bijvoorbeeld met yochurt of kwark...je kan het ook gewoon door je eten mengen hoor, door pastaschotels, of door vlees of wat dan ook....maakt niets uit.
Door tt-tjes
#3008452
Ik heb het puur geproeft :puke:

Ik heb het idd van het vuur af er door gedaan.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op ma 20 okt 2014, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3008455
Ik heb het mijn schoonmoeder gisteren aangeraden voor haar staff. Weliswaar versgemaakt, dus niet de pasta, maar haar überkritische eetzeurpiet slobberde de boel zo weg. Misschien anders elke keer vers maken? Zij maakte het ook met bio-virgine olijfolie, misschien ook nog iets om te proberen ipv met kokosolie
Door Lizzy
#3008463
Omdat jij het vies vindt, wil nog niet zeggen dat je hond het vies vindt :)

Ik vind kurkuma ook niet echt lekker maar ik meng een theelepel (voor mezelf) met sinaasappelsap/appel/banaansmoothie (en veel kokosolie) of ik gooi het door de tomatensap. Dat eerste is goor, dat tweede is lekker.

Linga vindt het op alle manieren lekker. Ik gooi het door haar voer en als ik het eens een dag vergeet, zie je haar denken "er is iets ???".
Door tt-tjes
#3008471
Daar heb je waarschijnlijk ook een punt. Ik denk dat ik voor mezelf maar capsules ga halen. Krijgen de jongens de pasta.
Door Lizzy
#3008473
tt-tjes schreef: Daar heb je waarschijnlijk ook een punt. Ik denk dat ik voor mezelf maar capsules ga halen. Krijgen de jongens de pasta.
Ohww, je wilde het ook zelf nemen! Tomatensap, lust je dat? Of tussen de middag een bakje tomatensoep met een theelepel van deze pasta erin? Lekker hoor!
Door tt-tjes
#3008475
Lizzy schreef: Ohww, je wilde het ook zelf nemen! Tomatensap, lust je dat? Of tussen de middag een bakje tomatensoep met een theelepel van deze pasta erin? Lekker hoor!
Dat was de planning, ik lad dat het voor mensen met Fibro ook goed kan helpen en wilde dit proberen. Tomatensap lust ik wel ja. Dat kan ik ook proberen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3008717
ik doe het door een glas ontbijtdrink,heb tomatensap geprobeerd,wortelsap , sinusappels sap allemaal vies,dit gaat nu goed,optimelk zou ook kunnen
Door Fido
#3008744
De hoeveelheid kurkuma wat je in moet nemen per dag wil het effect hebben is minimaal 7 gram. Daar ga ik van kokhalsen.....
Ik vind het niet te nassen dus lang leven de capsules
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3008883
Ik doe zelf gewoon een stuk kurkuma wortel door m'n smoothie in de ochtend smaakt heerlijk! Alleen het schillen van de wortel even met handschoentjes anders is de hele keuken geel  :D moest ik ook eerst ondervinden  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door