Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3008279
Afbeelding
Wat er vanmorgen met de postbode kwam.. lijkt verdacht veel op...

Afbeelding
jahaaa ze zijn er!

Afbeelding
Inclusief studs dus, dat was de grootste verrassing er af

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben een gelukkig mens met deze schoenen, mijn eerste paar leuke maar vooral Passende schoenen!
#3008536
haha, ik heb hier nooit de indruk gehad dat ze de postbode lief vinden. Toen Prudence 5maand oud was rende ze al achter de postbode aan. Pakjes uitpakken vinden ze wel interessant, maar de postbode zelf? Ik zeg altijd hier hebben ze het postbode syndroom. Net als het glazenwassers syndroom. Die hebben we ook moeten afzeggen omdat de dames bang waren voor die enge man achter het glas LOL

Dank je, gaat ongetwijfeld lukken!
Fenixjuh schreef: Postbodes zijn lief! Zelfs Jacy is voorts nieuwsgierig naar pakjes van de postbode. Veel plezier met je nieuwe schoenen!
#3008538
Dank je, dat mag hoor. Ik geloof de originele maar 69 euro waren in de aanbieding, was ikkus wel een beetje jaloers op.. Maar ja, je kan niet alles hebben.
keetje schreef: Wat een mooie stappers, die wil ik ook!! :biggrin2:
#3008543
Dank je, vind het nu al zonde om ze aan te trekken, maar ze zullen heerlijk zitten omdat ze nu voor 't eerst van pas zijn sinds lange tijd. Zal ze eerst maar inspuiten voordat ik ze aantrek, anders weet ik het wel, zit er al een vlek op voordat ik buiten ben..

En neeeeee geen modder banjeren, heb nog bruine en zwarte (te grote schoenen) die mogen de modder door banjeren :)

Oh ja, ze zijn niet zo zwaar meer als de vorige. Ook de helft gekrompen qua breedte!
K&D schreef: Oh, die zijn echt mooi geworden. Veel wandelplezier ermee (en niet in de modder banjeren... :P )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door