Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3008034
Via Marktplaats heb ik 5 Malawi Cichliden verkocht. Dat ging sneller dan ik had verwacht. De bak van 160 cm. moet helemaal leeg. Als ik een netje in de bak steek, zie je niet 1 visje meer. Ze zijn echt niet gek en laten zich niet vangen. Dus mijn dag is morgen geheel gevuld met vissen naar de vis.
Door Suzanne
#3008043
Ik ben een leek op dat gebied maar kun je het aquarium niet alvast half leeg halen? Dan hoef je nog maar 1/2 van het water af te zoeken.

Suzanne
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3008048
Kaela schreef: Herkenbaar  ;D

Ik wilde onze stoffel kwijt, maar ik heb voorlopig nog geen zin in een dag visje vangen hahaha. Succes!

Dank je. Alles schiet gelijk tussen de stenen bij het zien van mijn netje. Ik had echt niet gedacht dat ze zo snel verkocht zouden zijn. Nou is het niet een Malawi die echt algemeen is, maar toch verrast het me. 1 van de visjes zit al in een apart bakje, omdat die in de bioloog zat. Ze spoelen dan (als mini visje) gewoon over het randje en komen dan in de bioloog terecht. Dan is uitvangen iets gemakkelijker. Maar de anderen zitten nog in de grote bak. Dus ik moet echt aan de "bak" morgen. Pffff, wat een klus.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3008049
Suzanne schreef: Ik ben een leek op dat gebied maar kun je het aquarium niet alvast half leeg halen? Dan hoef je nog maar 1/2 van het water af te zoeken.

Suzanne

Ja, ik zet zo ie zo een schot tussen de linker en de rechter kant. En laat de helft van het water eruit lopen. Anders blijf je met je netje van links naar rechts gaan. Ze zijn veel te slim die Malawi's.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door