Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3007948
Kunnen jullie teefjes er zogezegd ook uuuuren over doen eer ze gaan plassen?
Aysa wel.. Dan gaat ze zitten. Maar is net de lijn iets te strak.  Oh nee doorlopen... Weer zitten.. Blaadje waait over ::) weer zitten iemand stapte uit de auto ::)
Plieeeessss hond ga plassen!

Kain is van het ander kaliber. If you got to go.. You got to go. 
Gebruikersavatar
Door Irta
#3007963
Nope, hier weten ze heel goed wat "plassen" betekent gelukkig. Dee plast ook gewoon in 1 keer uit meestal, Dush niet, die markeert bijna nog erger dan Caleb deed ::)
Door M@rina
#3007966
beginnertje schreef: Nee, die van mij markeert alsof ze een reu is. :D
Saartje ook op een rondje van een half uurtje doet ze minstens 3x een plasje daarna trapt ze de pollen gras in het rond, behalve als het ras nat is..... ze houdt niet van natte billen :D
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3007982
Kira weet hier ook heel goed wat plasje gaan doen wil betekenen en doet ook heel snel haar behoefte, alleen valt het op wanneer ik iets te graag wil dat ze snel moet plassen, haast van mijzelf of ik moet zelf heel nodig doet ze er veel langer over en is kieskeuriger waar en wanneer ze plast, dus misschien niet teveel eraan denken van plas nu plas nu dat er zo beterschap in komt? xD
Door hannabelgje
#3007984
Hier wordt er ook niet moeilijk gedaan over plassen. Ze markeert ook veel. Een drolletje draaien is dan weer een ander verhaal. Dat moet uiteraard het perfecte plekje zijn.
Door Borke
#3007996
Zo'n verschil kan dat zijn hè, een reu en een teef...

Sofi laten we maar 2x per dag uit, met die avondwandeling voor het slapen gaan zijn we snel gestopt.
Je loopt 20 minuten en ze doet niets....
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3008026
hannabelgje schreef: Hier wordt er ook niet moeilijk gedaan over plassen. Ze markeert ook veel. Een drolletje draaien is dan weer een ander verhaal. Dat moet uiteraard het perfecte plekje zijn.
Het liefst met mooi uitzicht over het water.... :P
Door Lil
#3008061
24 uur ophouden, omdat je op onbekend terrein bent... yep, rotteef was het   Ik ben daar gemakkelijk in geworden toen. Ik ga van x naar y en als je niets doet heb je pech. Dat verbeterde de situatie aanzienlijk.
Door Borke
#3008076
Lil schreef: 24 uur ophouden, omdat je op onbekend terrein bent... yep, rotteef was het Afbeelding  Ik ben daar gemakkelijk in geworden toen. Ik ga van x naar y en als je niets doet heb je pech. Dat verbeterde de situatie aanzienlijk.
Je wordt vanzelf gemakkelijker en de hond zit er echt niet mee  ;)
Door Lil
#3008079
Borke schreef: Je wordt vanzelf gemakkelijker en de hond zit er echt niet mee  ;)
precies! ik ging ook niet meer extra uitlaten en toen ging ze opeens wel meteen plassen. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3008092
Zo moest Tristan (reu) altijd meteen naar buiten als wij opstonden, die ging dan de tuin in om te plassen.
Ik ben met Moyra al heel snel gestopt om 's morgens de achterdeur open te zetten. Ze kijkt er niet eens naar!  ;D

Komt uit de bench, neemt een stukje gedroogde pens aan. Stekkert vervolgens naar de bank om daar te blijven liggen tot we gaan wandelen. Al is dat pas om 10.00 maakt het ook niet uit.

Zo ga ik, als ik 's middags moet werken ook altijd nog even met haar naar buiten (ong. 4 uur na de ochtendwandeling).
Dan is het echt plassen op commando, en staat ze je aan te kijken met een blik van: 'het is dat het moet van jou, maar ik hoef echt niet hoor.'  ::)  :biggrin2:
Door Nadia
#3008125
Aysa kan ook lang ophouden. Kain nog langer. Maar ik geloof best dat dit ongezond is.
Kain kan plassen op commando. Aysa KAN het ook. Maar doet het niet omdat er dan steeds iets gebeurd waardoor ze er ff geen tijd voor heeft.
Door charmed
#3008130
Whisper is daar een ster in geworden nu ze ouder is. Ze kan wel 2 uur ophouden (van allebei) en dan vlak voor het huis of op het laatste metertje bos wat je na 2 uur hebt, alles nog even doen. Maar soms doet ze het ook gewoon markerend, ligt er maar net aan waar ze zin in heeft?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door