Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anthraciet
#3007200
Een tijdje terug heb ik het laatste konijntje van Robbiekomvoor opgevangen omdat ze alleen achterbleef.
Het was even afwachten hoe de 2 meiden die hier wonen op haar zouden reageren, maar het ging vrij goed.

En vandaag zaten ze echt hutjemutje bij elkaar, zowel tijdens het eten als daarbuiten.
We kunnen wel zeggen dat Nijns geaccepteerd is door Nougat en Elfje. We hebben nu weer 3 blije meiden.

Afbeelding
Vlnr: Nougat, Elfje en Nijns
Gebruikersavatar
Door Hope
#3007262
Wat knap dat je drie dames zo lief bij elkaar hebt weten te zetten!
Ik durf een trio niet meer aan, en al zeker niet drie dames. Echt super dat ze zo goed gaan samen!
Door Anthraciet
#3007426
Het gaat inderdaad geweldig.  :biggrin2:
Maar ik denk dat het er ook zeker mee te maken heeft dat ze veel ruimte hebben.

Voor de 3 meiden en 4 kippen heb ik zo'n 400 m2 afgerasterd, dus ze kunnen elkaar ook prima ontlopen als ze dat willen.  8)
Door Ruisje
#3007452
Anthraciet schreef: Het gaat inderdaad geweldig.  :biggrin2:
Maar ik denk dat het er ook zeker mee te maken heeft dat ze veel ruimte hebben.

Voor de 3 meiden en 4 kippen heb ik zo'n 400 m2 afgerasterd, dus ze kunnen elkaar ook prima ontlopen als ze dat willen.  8)
Hele leuke en gezellige foto en super dat het met elkaar ook zo goed gaat!
Maar wat een geweldige ruimte hebben ze!! :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3007478
Anthraciet schreef: Het gaat inderdaad geweldig.  :biggrin2:
Maar ik denk dat het er ook zeker mee te maken heeft dat ze veel ruimte hebben.

Voor de 3 meiden en 4 kippen heb ik zo'n 400 m2 afgerasterd, dus ze kunnen elkaar ook prima ontlopen als ze dat willen.  8)
Jopper vraagt om een koffer en een enkeltje jou kant op.
Hij moet het doen met 1,5 m2 per konijn. Een ren van 3m2 dus.
Door Anthraciet
#3007549
K&D schreef: En dat hij daar drie dames ter beschikking heeft ... :P :biggrin2: :biggrin2:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen  :biggrin2:

Maar denk dat Jopper niet 'geholpen' is, dus dan wordt het ook op 400 m2 erg druk  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door