Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3007048
Ik heb een penning aan Zoë haar halsband met mijn telefoonnummer, maar ik moet nieuwe omdat mijn nummer veranderd is. Waar hebben jullie die gekocht?
Door Ruisje
#3007115
Geen idee meer bij wie ik ze besteld heb, maar hier hebben de honden een RVS geëmailleerde Red Dingo penning.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3007265
Ruisje schreef: Geen idee meer bij wie ik ze besteld heb, maar hier hebben de honden een RVS geëmailleerde Red Dingo penning.
Hier ook! Ideaal, niet groot en toch heel duidelijk leesbaar.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3007277
Wij hebben een stukje papier met onze telefoonnummers erop, gelamineerd en met een tiewrap aan het tuig (nee, niet de hond!) vast.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3007309
Ik heb eigenlijk heel lang geen penning aan Wodka's halsband gehad. Waar ik was, was Wodka - en andersom. Maar nu, eigenlijk sinds dit topic, besef ik me ineens dat er best een moment aan kan komen, dat Wodka mij kwijt is, of de weg kwijt is, of gewoon even niet meer weet dat ze Wodka is. Of waar ze is.  :-\

Ik spring -zoals Marije het net goed verwoordde- voor mijn eigen 'rust' zo op m'n fietsje voor een penning. Gewoon, voor de zekerheid. Voor de mogelijke vlaag van verstandsverbijstering van Wodka, voor mijn rust.
Door hannabelgje
#3007344
Ik heb ne toch leuke gevonden!! En nu kan ik niet kiezen. Ik wacht wel even tot mijn nummer behoud van mijn nieuwe abo een feit is.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3007619
-Saskia- schreef: Eerste wandeling met penning is een feit. Een wereld van verschil.  :biggrin2:
Je hoefde niet meer op te letten omdat ze je wel bellen als ze haar vinden?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door