Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3006415
Net terug van boodschappen doen.

Bij de supermarkt parkeerde ik ons bussie (die van die tweede jeugd) naast een witter-dan-witte, gloednieuwe en veuls te dikke auto. Achter een rekje zaten 2 Dalmaten. Het was best zonnig en aangenaam buiten, dus ik vond die honden in de auto eigenlijk niet kunnen. Maar de honden zaten er relaxed bij, dus bedacht me dat in zo'n auto waarschijnlijk een geavanceerd klimaatsysteem zat. ::)

Door de winkel geraced en bij de kassa alles op de band en aan de andere kant alles direct in tassen aan het doen terwijl de kassière nog aan het scannen was. Kreeg ik ineens twee grote zakken huismerk "compleet met vers vlees" hondenbrokken toegeschoven. :-X "Ho, ho, die zijn niet van mij," zei ik snel. De scan werd teruggedraaid en de zakken gingen terug op de band bij de andere boodschappen van een echtpaar, waarvan de mevrouw met hoedje niet zou misstaan op Prinsjesdag.

Terug op de parkeerplaats, tijdens het inladen van de boodschappen, hoorde ik ineens: "O, de hondenbrokjes waren bij u ook wel opgekomen." Achter me stond de mevrouw met het hoedje lachend te wijzen naar de bench achterin het bussie. Meneer was de plastic boodschappentasjes op de wit lederen achterbank van de witter-dan-witte oversized auto aan het stallen, maar de huismerk "compleet met vers vlees" brokken lagen nog in het karretje. Ik kon het niet laten en wees naar de grote "vers vlees" letters op de zakken en antwoordde: "Nee, die brokjes waren niet opgekomen, want bij ons krijgen de honden ECHT vers vlees!" Waarop de stem onder het hoedje zei: "Echt? Nee, daar beginnen we niet aan. Veel te duur!" Waarna meneer dat aanvulde met: "Het zijn honden, hoor! Echt vlees eten we alleen zelf, hah hah hah."
De boodschappen stonden inmiddels allemaal in de bench in het bussie en ik ging naar huis. Thuis hadden de honden net gegeten. Panklare fazant van vers vlees. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door nova
#3006684
Ja, makkelijk is het wel,  wat meuk in de bak en klaar is klara... :-\

hier vraagt het iets meer van mijn tijd om te voeren  8)
Door Ramses1
#3006720
Borke schreef: Jij hebt een leuke schrijfstijl, dat moet je vaker doen  :biggrin2:
Goed verhaal ook trouwens!
Ja dat vind ik ook!
Door Ruisje
#3006767
Inderdaad arme honden en geen leuke mensen! Eigenlijk was het niet zo bijzonder toen het gebeurde, maar onderweg naar huis liet ik het nog eens de revue passeren en zat toen eigenlijk vol ongeloof. Het contrast van die mensen met die auto en DIE brokken. :o  Ik had eerder Koninklijk Konijn Dalmatian Adult verwacht dan huismerk compleet met vers vlees. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Ruisje op vr 17 okt 2014, 01:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sher
#3006885
Dan heb jij ook nog eens al die katten..... Geen wonder dat er geen keurig hoedje met bijpassende voiture meer af kan bij jullie.  :P
Door Ruisje
#3006975
Sher schreef: Dan heb jij ook nog eens al die katten..... Geen wonder dat er geen keurig hoedje met bijpassende voiture meer af kan bij jullie.  :P
:biggrin2:
Daarom heeft ons bussie ook in juni zijn 17e verjaardag heeft gevierd. ;D
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3007036
Ruisje schreef: Inderdaad arme honden en geen leuke mensen! Eigenlijk was het niet zo bijzonder toen het gebeurde, maar onderweg naar huis liet ik het nog eens de revue passeren en zat toen eigenlijk vol ongeloof. Het contrast van die mensen met die auto en DIE brokken. :o  Ik had eerder Koninklijk Konijn Dalmatian Adult verwacht dan huismerk compleet met vers vlees. :biggrin2:
Ja, maar dan kunnen ze die dure bak niet meer rijden, dat kán toch niet  :D :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door