Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3006394
Smurf helemaal niet . Dat is iets voor mensen , en dat eet ik echt niet
De Bulle trutten zijn helemaal dol op banaan . We hebben een open keuken , en het is onmogelijk om onopgemerkt een banaan te pellen .
Hoe diep het ook slaapt . Ik had heel even een foefje , naar buiten met de banaan en daar pellen en de schil direct in de groene kliko .
Maar ze hebben door wat er gebeurt  :biggrin2: Hee heb je een banaan ? Sla ons dan niet over  >:(
De tang houd wel van mango ook . Ander fruit hoeven ze niet
Door Lizzy
#3006404
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hier zijn ze niet heel dol op fruit. Ze eten het wel hoor, die van mij stonden achter de Labrador in de rij toen de smaak papillen werden uitgedeeld :biggrin2:. Maar groenten vinden ze veel lekkerder. Ik kan ze hier helemaal gek maken met een bord broccoli bijv.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3006408
Krijgen ze eigenlijk nooit, weleens een stukje appel, maar verder eigenlijk niks. Kan het weleens proberen, maar vermoed dat ik hier dan ook weer JA opkan zeggen  :biggrin2: Kliko's!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3006412
Angelique schreef: Neuh, fruit mag je houden.
Hier ook, samen met de groente, orgaan, bot en meeste vleessoorten. ::)


De berners waren wel verzot op fruit. Dat was ook echt een beetje een spelletje geworden. Ze wisten dat ze niet mochten bedelen en als ik dan fruit had gingen ze dus heel nadrukkelijk niet zitten bedelen. :biggrin2:
Jane spande de kroon, die luste alle fruit, ook grapefruit.
Door *Marieke*
#3006414
Fruit (en groenten btw) zijn the bomb hier!! Noortje jat iedere avond twee peren bij iemand uit de tuin.. klokhuizen ruiken ze van verre afstand en worden opgespeurd en verorberd. Bramenstruik frambozenstruik en aardbeien planten heb ik voor de honden... die vreten ze kaal nog voor ik zelf de kans krijg. Quincy haalt de krant voor een banaan in de ochtend, Noortje krijgt iedere oochtend de een uitgeperst sinaasappeltje... ik hoef maar fruit te eten  en ze zijn niet bij me weg te slaan.
Ik durf werkelijk te zeggen dat het enige wat ze niet lusten grapefruit is.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3006425
Hondje van mijn ouders was altijd dol op fruit, wist niet beter dan dat. . Van Jacy mag ik alles zelf opeten. . Gelukkig kan ik mijn fruit met de vogel delen en de vis met Jacy. . Geen idee waarom ik een vriend heb ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3006430
MarijeEnBoomer schreef: De stippen  :biggrin2:
Een lab in setterkleren is het ;D
De stippen zijn toch van de Dalmaat?

Hier lusten ze geen fruit. Vleesch, dat wel  :biggrin2:
Door monster
#3006434
Al het fruit gaat erin. Alleen met zelfgeplukte bramen is Lodi wat voorzichtig geworden. Met appels, pruimen, aardbeien, frambozen, tomaten, bessen is het hier hondenplukparadijs in de tuin.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door