Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3005765
Wat kost het?
Maakt het wat uit dat mijn hond heel erg smalletjes is? Wat betreft lengte zou dat moeten kloppen, maar ik heb een zeer iel beestje dat wat betreft borstomvang niet heel veel met Boris (maatje smalle labrador) scheelt.

Anders wil ik wel graag op de reservelijst voor mijn ehhhhh langrug hond.
#3005767
Kim_S schreef: Ik ga even meten vanmiddag, dan heb ik misschien wel interesse voor mijn mini shetje!
Is goed, ik hoor het wel!
Lil schreef: Wat kost het?
Maakt het wat uit dat mijn hond heel erg smalletjes is? Wat betreft lengte zou dat moeten kloppen, maar ik heb een zeer iel beestje dat wat betreft borstomvang niet heel veel met Boris (maatje smalle labrador) scheelt.

Anders wil ik wel graag op de reservelijst voor mijn ehhhhh langrug hond.
Wat het kost? Mwa, een tientje?
Je kan hem wel heel smal zetten, dat wel. Ik zal hem als Kim het niet wil anders wel even op Nelson gooien, dan kan ik kijken of hij daar echt te breed voor is of dat het gaat.
#3005803
Hope schreef: Is goed, ik hoor het wel!

Wat het kost? Mwa, een tientje?
Je kan hem wel heel smal zetten, dat wel. Ik zal hem als Kim het niet wil anders wel even op Nelson gooien, dan kan ik kijken of hij daar echt te breed voor is of dat het gaat.
Zou helemaal super zijn!  :-*
#3006084
Hope schreef: Nelson is weer ziek, ik maak morgenvroeg even een foto, goed? Wil hem nu liever even niet pesten.
:'( arme Nelson.

Doe rustig joh, ik heb geen haast  ;)

Ik had voor de zekerheid even gekeken en Jones heeft inderdaad net een wat bredere borstomvang dan Boris. Maatje normale labrador geschat. En anders als het niet lukt, dan gok ik het gewoon erop dat het past. Geen zieke hondjes pesten, nergens voor nodig.  :-*
#3006217
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Dat hoofd!!!!!

Afbeelding

Maar goed, zo zit hij bij Nelson (die is nu 10 maanden), en dan is er nog ruimte om er gaatjes bij te maken.
Hij sluit goed, zit ook nergens dubbel. Zoals je ziet komt hij wel bijna op de grond...
Laatst gewijzigd door Hope op do 16 okt 2014, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door