Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door suzanne 1
#3004452
http://www.petsgifts.nl/duvo-fietskar.html

Ik  heb hier thuis een fietskar staan waar  ik niks meer mee doe. Ik heb er 1 nodig met wandelkit en dat zit bij deze niet bij. Vandaar dat ik deze wil verkopen en 1 met wandelkit wil kopen. 

Ik heb hem maar een paar keer gebruikt.  Het gaat om een die lijkt op de link  hierboven.
Heeft er iemand interesse voor? Ik wil er graag 50,- voor hebben.  Nieuw was hij 120,-
Door suzanne 1
#3005183
Extreme schreef: Apart een wandelkit erbij bestellen kan niet, zodat je er zelf een buggy van maakt?
nee dat kan bij deze helaas niet. .....anders had ik dat zeker gedaan.  Ik heb hem  gekocht voor jamey ( pyreneese herder van 12,5 kg) toen ik regelmatig grote stukken moest fietsen en jamey mee moest. Jamey wou echter alleen maar zelf rennen en hield dat prima vol. Dus al tijden niet gebruikt afgezien van een aantal keer boodschappen doen.  Nu wordt 1 van de husky's slechter ter been maar die heeft verlatingsangst. Die kan ik dus absoluut niet thuis laten om een grote ronde met de andere 2 te maken. En zelf een grote ronde lopen red hij niet.  Gevolg is dus dat de andere 2 te weinig beweging krijgen.  Nu wil ik voor hem dus een kar met wandelkit zodra ik hem mee kan nemen en de andere 2 wel hun beweging krijgen.
Door suzanne 1
#3005398
vanaalst schreef: anders heb ik ook wel interesse
Ellen, als je nog interesse hebt is hij voor jou. Moeten we alleen even kijken hoe hij bij jou komt (woon in Eibergen)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door