Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3005077
Hier zijn ze helemaal dol op het zogoflex speelgoed . Ik ben er vier jaar terug aan begonnen vanwege Amber en haar enorme kaakkracht .
We hebben de hele serie , en het leeft nog steeds . Aan het strand met wind in de rug is het dolle pret als de speeltjes weg worden gegooid
Dat blijft rollen , en maar rennen  :D Frisbee vinden ze ook helemaal geweldig , En voor binnen de hurley . Vooral als dat ding verstopt word in een oude lap of broekspijp

http://www.animalfactory.nl/westpaw-zogoflex.php
Door Ruisje
#3005098
Buiten zijn het vooral de verschillende soorten balletjes, binnen moet het piepen!

Sergi is in huis niet zo geïnteresseerd in speelgoed, soms speelt ie mee, maar Lily daarentegen speelt veel met ons èn alleen. Lange tijd was een rood speelgoedbotje met noppen haar goudstaaf. ;D Totdat ie kapot ging. Ik kocht precies dezelfde, maar de liefde was over... Toen kwam er een groene piepende kikker in huis, haar nieuwe favoriet! De piepende kip, het piepende varken, de pluizenknuffels... Lily haalt haar neus ervoor op. Maar als wij allang met haar uitgespeeld zijn, is zij nog met die kikker in de weer. Tot diep in de nacht wordt ie in kleedjes gerold (doet ze zelf) en doodgeschud en doodgeschopt. :biggrin2:
Door sella
#3005110
Drijvend speelgoed, die ene die ook in de ballenwerper kan en nog wat onverwoestbaar speelgoed dat ik had tot Shay kwam :-\
Ik heb de hurley en ik heb een drijvende bal van Whale die is ook gaaf.
Ik heb een glow in de dark bal die ik nog even bewaar tot shay een half jaartje ouder is, dan is het leuk in de winter om te zoeken.
En natuurlijk die onverwoestbare loeizware kong ballen die je door rioolpijpen met bochten kan laten rollen en er achteraan flitsen in de tuin.
Oh en de running egg :biggrin2:
Door M@rina
#3005151
Saartje: ballen, ballen en nog eens ballen, liefst die gewone groen/gele tennisballen die haar gebit hebben doen afslijten, dus de laatste 3 jaar alleen nog maar de chuckit ballen.
Thuis wil ze nog weleens oude knuffel Bello pakken om te vermoorden, i huis gebruiken we geen ballen.
Teun>>> alles wat Saartje heeft, maar hij durft het niet af te pakken.
#3005157
Knuffelbeesten (al dan niet met pieper) en alles wat ze kunnen dragen, rollen of stuiteren. Ze hebben daarnaast veel plezier in het bemachtigen van de buit, dus bijv. door het zelf onder de bank of kast vandaan te ploeteren, maar ook van het uitpakken van kadootjes genieten ze enorm.

Afbeelding

Afbeelding
#3005172
Ruby is gek op mijn groene crocs en op knuffels.
Billy is verslingerd aan zijn tennisbal voor buiten en binnen speelt hij met zijn flossen, het liefst samen met Ruby, dan kunnen ze uren spelen samen. Soms gaat Ruby op haar kleed liggen en sleept Billy haar de hele kamer door.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3005175
Hooli vindt alles leukleukleuk, en Max zijn favoriet is een Kong bal. Die heeft hij al jaaaaaren en hij krijgt hem niet kapot. Dus hij blijft het proberen  :biggrin2:
Ozzy is niet zo van het spelen, maar een knuffelbeestje vindt ze wel gezellig.
#3005185
Alle drie zijn ze knettergek op tobyballen, vooral yeng is echt super irritant als ze weet dat ik een bal bij mij heb. In huis zijn de knuffels voor Yeng en Quin. Galyi wil alleen maar eten. Kijkt niet om naar speelgoed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door