Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3005026
Lekker gewandeld in een recreatiegebied hier in de buurt, vanaf 1-10 men de honden overal los en het is er niet zo loeidruk. Het fototoestel ging ook weer eens mee, het was soms best lastig foto's maken met de zon zo laag, toch een paar leuke foto's er uit kunnen persen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door smulpaap
#3005039
Leuk , die hebben zich prima vermaakt zo te zien  :D
Wat mij opvalt is dat het water daar schoon is ?
Hier in de buurt hebben wij dus ook zoiets , maar dat water  is me nog goor .
Daar laat ik ze dus echt niet in
Door M@rina
#3005065
Maxi's 3-tal schreef: Wat een leuke foto's, vind vooral nummer twee ook erg grappig!
Leuk hoor, ik liep daar vroeger vaak. :)
Wist niet dat je hier in de buurt woonde?
Sinds dit jaar is het tweede meer ook toegankelijk, je kan nu echt een aardige wandeling maken zonder 2x dezelfde route te hoeven lopen. En de honden kunnen er heerlijk rennen, lekker overzichtelijk...Het barst er alleen van de nijnen, maar zolang er een bal in het spel is hebben die twee van mij daar geen erg in, wat nou jachthonden... :whistling:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3005070
M@rina schreef: Wist niet dat je hier in de buurt woonde?
Sinds dit jaar is het tweede meer ook toegankelijk, je kan nu echt een aardige wandeling maken zonder 2x dezelfde route te hoeven lopen. En de honden kunnen er heerlijk rennen, lekker overzichtelijk...Het barst er alleen van de nijnen, maar zolang er een bal in het spel is hebben die twee van mij daar geen erg in, wat nou jachthonden... :whistling:
Ik kom van oorsprong uit Leiden en heb ook nog jaren in Noordwijkerhout gewoond. In Noordwijkerhout kreeg ik honden, dus ging ik daar vaak aan de wandel.
Maar toen was er inderdaad nog maar 1 meer.

Hahaha, jouw heuse jachthonden zijn dus goed te strikken met een balletje.
Door Ruisje
#3005102
Prachtige foto's! En die Cockeroren die alle kanten opvliegen... ;D

Heerlijke plek om te lopen! Ook ik heb daar vroeger (toen ik nog Hollander was) gelopen met m'n honden. :)
Door miik
#3005154
Wat een super leuke foto's ! Ja, het is mooi wandelen daar ! Ik moet er nodig weer eens heen.
Sinds dat tweede stuk open is ben ik er nog niet geweest....
smulpaap schreef: Wat mij opvalt is dat het water daar schoon is ?
Het is onwijs diep water (volgens de duikwebsite ruim 30 meter), dus ik denk dat dat 1 van de redenen is dat het zo mooi schoon blijft...
Laatst gewijzigd door miik op di 14 okt 2014, 05:58, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door