Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#3004352
Heb bij Lidl  de tondeuse gekocht  en ik moet bekennen, hij doet het best goed.
Maar  waar moet ik m smeren? In de  boekje staat het niet vermeld.
Gewoon een drupje olie waar de mesjes over elkaar schuiven?
Gebruikersavatar
Door nova
#3004400
Kaio schreef: oo fijn want ik had hem nog niet geprobeert, hij doet het dus goed op dichte vachten  :biggrin2:

Bindi heeft een hotspot op de achterhand en dat heb ik probleemloos geschoren. Vacht op de voetjes ook even wat  gekortwiekt, ook geen enekele moeite voor  t mesjientje
Door eelke
#3004589
Kaio schreef: oo fijn want ik had hem nog niet geprobeert, hij doet het dus goed op dichte vachten  :biggrin2:
Werkt echt prima hoor!

Van dat druppeltjes olie wist ik niet, en hij doet het nog steeds.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3004590
eelke schreef: Werkt echt prima hoor!

Van dat druppeltjes olie wist ik niet, en hij doet het nog steeds.
Je messen lopen er minder snel warm door en vuil wordt makkelijker afgevoerd waardoor ze langer scherp blijven.
Door eelke
#3004593
Dan ga ik dat ook maar eens doen inderdaad, is zeker een goede tip!

Maar zelfs zonder doet hij het nog prima, al zo'n 2 jaar denk ik. Heb laatst zelfs pas voor het eerst die mesjes schoongeborsteld  :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3004605
eelke schreef: Dan ga ik dat ook maar eens doen inderdaad, is zeker een goede tip!

Maar zelfs zonder doet hij het nog prima, al zo'n 2 jaar denk ik. Heb laatst zelfs pas voor het eerst die mesjes schoongeborsteld  :-[
Vast, het wordt alleen anders als je hele honden in 1x scheert.
Door eelke
#3004674
Angelique schreef: Vast, het wordt alleen anders als je hele honden in 1x scheert.
Ow zeker. Maar mijn moraal van het verhaal moest zijn, dat t nog best een 'stevig' dingetje is voor die 15 euro.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door