Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3003994
Voor mijn werk moet ik nette schoenen aan, vind ik :blushing  een hakje, beetje puntneuzen etc. Maar ik heb aan mijn beide grote tenen psoriasis in mijn nagels en dat kan vreselijk pijnlijk zijn als je een eind moet lopen in die nette schoen, druk op de nagel doet pijn. Op mijn werk hoef ik geen einden te lopen dus dan kan het wel ff zo'n net schoentje, maar ff de stad in (zoals vandaag) dat is echt niet leuk meer. 
Ik heb net dus maar even een paar sportieve en toch moderne stappers besteld.

Afbeelding

Als ik met de honden ga wandelen heb ik altijd bergschoenen aan en die zijn nog goed, maar weer niet zo leuk om mee de stad in de te gaan.
Door Lil
#3004082
Herkenbaar probleem. Hier sportschoenen van zwart leer (zien niet meteen uit als sportschoenen). Jou schoen vind ik heel erg leuk. Helaas moet het zwart zijn bij ons.
Door inge58
#3004164
Hey,je hebt mijn topic gejat!!!  :biggrin2:
Ik heb deze nieuwe stappers

Afbeelding

Ook een beetje voor alledaags netjes,en niet om met de hondjes te wandelen,dan worden ze vies en dat vind ik zonde!  ::)
Door Borke
#3004175
Leuke schoenen dames!

Blij dat ik in het transport werk, waar ik dit type schoenen in een gedekte leer tint ook prima naar mijn werk aan kan doen, samen met een nette spijkerbroek  8)
Ik vind pumps heel leuk staan, maar met steunzolen, vind ik het niet ideaal!
Door K&D
#3004180
Leuke schoenen!
Ik vind het een lastige hoor, leuke brede schoenen + steunzeulen.  ::)
Mijn leuke pumps heb ik op een klein aantal na gedoneerd aan liefhebbers; ik kan er geen 10 meter meer op lopen zonder pijn, en met wijdte k in combinatie met een stugge zool (must) zijn niet al te lompe schoenen best lastig te vinden.
Het wordt een duur jaartje, ben ik bang... :P
Door Borke
#3004183
Lastig is dat K&D, maar wel een hele goede investering, namelijk in jezelf  8)

Als je goede degelijke schoenen koopt en ze goed onderhoudt, dan kan je er lang mee doen.
Met dergelijke schoenen doe ik zo 6+ jaar.
Dat zijn dan dus niet de schoenen waar ik mee ga wandelen met de hond, daar doe ik veel korter mee.
Wil je graag meer modieuze schoenen, dan is het wel lastiger denk ik, maar mijn enige criterium is dat ze lekker zitten en een kleur hebben die bij veel kleding past.
Door M@rina
#3004187
K&D schreef: Leuke schoenen!
Ik vind het een lastige hoor, leuke brede schoenen + steunzeulen.  ::)
Mijn leuke pumps heb ik op een klein aantal na gedoneerd aan liefhebbers; ik kan er geen 10 meter meer op lopen zonder pijn, en met wijdte k in combinatie met een stugge zool (must) zijn niet al te lompe schoenen best lastig te vinden.
Het wordt een duur jaartje, ben ik bang... :P
Kijk eens naar het merk Camper. Spaans schoenen merk wat heel trendy schoen maakt, soms een beeje gek, maar ook hele mooi stevige schoen, die er ook nog netjes uit zien. Zoiets bijv.:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door doranto
#3004192
Voor wandelingen met de hond loop ik op kistjes. Als die eenmaal ingelopen zijn kun je er dágen op lopen. Water dicht tot zeker t/m je enkels als je ze goed hebt ingevet, en meer dan voldoende ruimte voor eventuele steunzolen. Onovertroffen op oneffen terrein omdat je je enkels vrijwel niet om kunt zwikken.
Voor het echte werk, geef mij maar kistjes!

De stappers hier op de foto's zien er echter wel véél leuker uit  ;D
Laatst gewijzigd door doranto op zo 12 okt 2014, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
#3004194
@ Marina, ze moeten wel in breedtematen met losse zool zijn. Ik zal eens kijken!

********

deze zijn leuk, maar ik ben bang veel te smal...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door K&D op zo 12 okt 2014, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3004243
Borke schreef: Lastig is dat K&D, maar wel een hele goede investering, namelijk in jezelf  8)

Als je goede degelijke schoenen koopt en ze goed onderhoudt, dan kan je er lang mee doen.
Met dergelijke schoenen doe ik zo 6+ jaar.
Dat zijn dan dus niet de schoenen waar ik mee ga wandelen met de hond, daar doe ik veel korter mee.
Wil je graag meer modieuze schoenen, dan is het wel lastiger denk ik, maar mijn enige criterium is dat ze lekker zitten en een kleur hebben die bij veel kleding past.
Ja, helaas als ik 200 euro voor schoenen uitgeef, dan kan ik na 6-10 maanden een nieuwe zool eronder laten leggen voor zo'n kleine 70 euro. Loop alles helemaal scheef af, maar heb wel rubber zolen nodig om goed te kunnen lopen.  :-\ Schoenen is hier een hele grote uitgave post.  :-\
Door M@rina
#3006033
Ze zijn binnen en ik heb net mijn eerste korte wandeling er op gemaakt, ze lopen heerlijk vanaf de 1e minuut  :mbounce: Nergens knellen, nergens schuren en het aller allerbelangrijkste: Ik voel met teennagels niet, dus ze zitten nergens tegenaan.

Zoals gebruikelijk is mijn linkerschoen bijna een hele maat te groot, nog nergens een schoenenwinkel gevonden waar je 2 verschillende maten kan kopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door