Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3004009
Een kennis had bij zooplus een muilkorf besteld. Het was echter de verkeerde maat en hij wilde 'm omruilen voor een maat kleiner. Zooplus antwoordde dat ze de nieuwe maat hadden opgestuurd en dat hij de verkeerd bestelde muilkorf niet hoefde te retourneren, maar misschien wel iemand anders of een organisatie blij mee kon maken. De kennis vroeg of ik soms iemand wist... :)

Dus wie kunnen we blij maken met een muilkorf Baskerville Ultra, maat 4? Splinternieuw in de verpakking, voor alleen verzendkosten.
Dit is 'm:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/halsb ... orf/369892
Laatst gewijzigd door Ruisje op do 30 okt 2014, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
#3004083
Lil schreef: Fijne muilkorf! Ik heb hem ook (maat 5 maar liefst en maat 6 paste ook...)
ik ook! Alleen zou ik hem niet gebruiken als je hond iets niet eten mag, hij is onder andere zo fijn omdat je voertjes kan geven.
#3004123
Kaela schreef: ik ook! Alleen zou ik hem niet gebruiken als je hond iets niet eten mag, hij is onder andere zo fijn omdat je voertjes kan geven.
Lil schreef: Klopt daarom heb ik deze. De gewone ouderwetse Baskerville is wel geschikt voor snaaien.
Ik heb een kruising poedel gehad die weleens wilde bijten en die had de gewone plastic baskerville muilkorf altijd om als we erop uit gingen. Daar had ik toen een stukje tussenuit geknipt voor voertjes. :) Het ultra model bestond toen nog niet.

Ik heb 'm inmiddels hier liggen en moet zeggen dat deze ook van mooier en zachter materiaal gemaakt is.
Door Lil
#3004245
Ruisje schreef: Ik heb een kruising poedel gehad die weleens wilde bijten en die had de gewone plastic baskerville muilkorf altijd om als we erop uit gingen. Daar had ik toen een stukje tussenuit geknipt voor voertjes. :) Het ultra model bestond toen nog niet.

Ik heb 'm inmiddels hier liggen en moet zeggen dat deze ook van mooier en zachter materiaal gemaakt is.
ja, dat deden toen wel meer mensen stukje eruit knippen  :biggrin2:

Het materiaal van de ultra is inderdaad erg fijn. Jammer dat dit model niet bij elke hond goed zit.
#3004364
Lil schreef: ja, dat deden toen wel meer mensen stukje eruit knippen  :biggrin2:

Het materiaal van de ultra is inderdaad erg fijn. Jammer dat dit model niet bij elke hond goed zit.
Ik heb begrepen dat je ze door even in goed warm water te doen kunt vormen. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door