Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3003921
Vanochtend mocht ook Abby 20 km fietsen voor de UV-proef....
En Abby vind alles leuk en Abby heeft meer dan genoeg conditie, dus die proef hebben we met gemak gehaald !
Tenminste Abby dan, ikzelf heb een zere kont  8) 
We kwamen terug en ik klikte Abby los om haar tuig uit te doen, en toen croste ze het veld op bij de behendigheid.... zucht...
Alsof ze zich afvroeg waarom we nu zo'n omweg hadden genomen om bij de behendigheid te komen  :biggrin2:
Ik wil de komende winter blijven trainen en kijken tot hoever we komen... ik weet dat de honden van Stef ondertussen al op de 40 km zitten... zou Abby dat ook halen ?
Grootste probleem hier zijn de voetzooltjes (door het asfalt), dus kijken hoe lang die het vol gaan houden....
Ohja, dan mag het nu wel koud gaan worden .....  8)
Afbeelding
Door Ruisje
#3003929
Gefeliciteerd en jij sterkte met je zadelpijn! ;)

Zijn hondenschoentjes geen idee ter bescherming van de voetzooltjes op asfalt?
Door miik
#3003930
Ruisje schreef: Zijn hondenschoentjes geen idee ter bescherming van de voetzooltjes op asfalt?
Ja, in theorie wel....maar dat kan gaan schuiven, afknellen, etc etc... en dat wil ik eigenlijk ook niet ;)
Ik denk dat als je het rustig opbouwt, de hond (en in dit geval de voetjes) vanzelf sterker en sterker worden....
Ik was met trainen iets te ver gegaan (was een groepstraining die ik niet wilde missen en toen was het asfalt vrij warm). Dus ze had een blaar, maar daar heb ik cani sport spray op gedaan, dat helpt om de voetjes harder te maken. Ze heeft daar vandaag geen last van gehad.
Door Lil
#3004085
*Lia* schreef: Proficiat  :D  Ik heb vele malen met mijn Duitse Herders de 20 km. gefietst en het is echt geen kattepis.
Hebben Duiste herders daar meer moeite mee? Ze kwamen bij ons nooit mee met de Belgen en de Hollanders. Verder moet je elke hond hier natuurlijk serieus voor trainen dat lukt je uiteraard niet met niets doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door