Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3003908
Hoi,
Ik moet binnenkort iemand ophalen die aankomt op Breda met de trein.
Kan ik daar met goed fatsoen met de auto nog komen om die persoon daar voor de deur op te pikken? Dus "kort parkeren".. kiss and ride ofzo?
Ik ben in geen 100 jaar met de trein geweest en ken Breda dus helemaal niet. Wel kom ik zeer incidenteel aan de achterkant van het station en ik weet dat ze daar enorm aan het verbouwen zijn.
Heeft het station nog steeds een "achteruitgang" en is het daar wellicht makkelijker om iemand op te pikken?
De honden zitten op dat moment bij mij in de auto dus "ergens parkeren en dan naar de hal lopen om iemand op te halen" is niet de bedoeling ;-)

Suzanne
Door Suzanne
#3003912
Martine-Tom schreef: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformat ... lattegrond
Even de plattegrond downloaden, dan zie je onderaan pagina 1 een K+R staan, naast bus en taxi  :)
Ach... ;-)
Dank u, daar zou ik niet opgekomen zijn. Het is inderdaad te lang geleden dat ik daar was.

Ik weet dat ze er aan het werk zijn.. weet je toevallig ook of het nu bereikbaar is? Anders bel ik ff een rondje (ervan uitgaande dat er nog ergens heen te bellen IS..)

Suzanne
Door Martine-Tom
#3003913
De NS zelf is goed bereikbaar, telefonisch dus dan zou ik die gewoon even bellen. Zelf kom ik nooit in die regio dus ik weet niet in hoeverre het bereikbaar is, in mijn ervaring blijven K&R plaatsen wel altijd gehandhaafd tijdens werkzaamheden.
Door Elvira
#3003989
het station in Breda is pas helemaal opgeknapt/veranderd. Meer weet ik ook niet, ik heb alleen de bordjes met omleiding zien staan, ik zou voor zekerheid even bellen, ik weet niet of ze al klaar zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door