Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Thea
#3003835
Ik geef met regelmaat een(bevroren) kuiken dat eerst vakkundig wordt gedood door de hele kamer. pok pok pok hoor je dan. ;D
Als het dan goed dood (ontdooid) is word er gesmikkeld ;)
Maar waarom laten ze altijd het hartje ect liggen? :-\
Ook de hond eet het niet op. die lust helemaal geen kuiken :-\
Door Skyline
#3003862
Ligt aan jou beesten Denk ik
Hier worden ze zowel door de hond en de katten helemaal opgegeten

Hond eet alleen geen muizen, lijkt Denk ik teveel op speelgoed van de katten waar ze niet aan mag komen
Gebruikersavatar
Door koekje
#3003882
Als je een bevroren kuiken geeft, is de kans groot dat de binnenkant na een tijdje nog steeds bevroren is. Geef eens een volledig ontdooide en kijk wat ermee gebeurt.
Door Ruisje
#3003914
Hier wordt ie ook helemaal opgegeten! Maar ik haal ze wel een avond vantevoren uit de vriezer en laat ze in de koelkast ontdooien.
En bij voorkeur eten ze kuikens hier buiten... :biggrin2:
Door kakocavi
#3011821
Een van mijn katten heeft een paar dagen geleden voor het eerst kuiken geproefd. Maar het spelen ermee vond hij veel leuker, dat ding is het hele huis door gevlogen. Uiteindelijk had hij zoveel honger dat hij een gedeelte heeft opgegeten, maar niet bepaald van harte. Het onderlijf bleef definitief liggen. De andere kat heeft alleen toegekeken. Neproofdieren.
Door pijpers247
#3012501
Hier maken ze er alleen maar troep van! Hele keuken vol met veertjes en eigeel. Ze spelen ermee en gooien ze door de lucht, maar eten ze nooit op!
Door Ruisje
#3012505
kakocavi schreef: Een van mijn katten heeft een paar dagen geleden voor het eerst kuiken geproefd. Maar het spelen ermee vond hij veel leuker, dat ding is het hele huis door gevlogen. Uiteindelijk had hij zoveel honger dat hij een gedeelte heeft opgegeten, maar niet bepaald van harte. Het onderlijf bleef definitief liggen. De andere kat heeft alleen toegekeken. Neproofdieren.
Deden ze hier eerst ook, met name B'Elanna. Maar ze moeten het leren eten! Het is net als voor ons wijn, dat moet je leren drinken. Daarna geniet je alleen nog maar van elke slok. ;)
Door Mowgli
#3016253
Mowgli lust ook geen kuiken. Hij vindt een rauw ei ook enorm goor, daar ruikt hij niet eens aan, hij draait zijn kop meteen om als ik het hem voor hou. Een ei krijg ik alleen bij hem naar binnen als ik het door zijn zelfgemalen barf mix.
Door Tamara
#3030316
De ratten en de kat vreten het kuikentje met hart en haar helemaal op hierzo  :biggrin2:

Mijn moeder ze vanmiddag toen de kat het opat 'het kuikentje was binnen 5 seconden op, eerst de organen en toen vedween als een slang het opeet de rest van de kuiken  :o'

Alleen de pootjes hingen er nog uit haha

De honden willen er niks van weten trouwens.
Bij de ratten is het wel grappig en zielig trouwens, het diertje wordt van 3 of 4 kanten uit elkaar getrokken. Ik denk altijd 'het is maar goed dat ie hier niks meer van voelt'  :'(
Door hannabelgje
#3030454
Hier zijn kuikentjes een feestmaal voor alle drie de katten. Ze eten ze helemaal op. Wasabi speelt er wel eerst mee, de rest weet niet hoe vlug ze het kuiken naar binnen moeten werken.
Gebruikersavatar
Door Wodans avonturen
#3033238
Hier hebben poes (5) en kater (6) gisteren hun tweede kuiken op. Poes ging er eerst mee spelen, kater at deze keer meteen. Uiteindelijk hebben allebei hem helemaal op  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door cheeta
#3058469
Hier blijft bij Mellow niks van het kuiken over, de dikke van mij eet geen moeilijke prak, daar wordt je moe van..
Mellow heeft rat moeten leren eten, de eerste keer met lange tanden en veel over gelaten en de tweede rat ging in twee keer aanbieden schoon op.
Door Ruisje
#3058491
Onze B'Elanna is in kuikenstaking gegaan!
De laatste 6 kuikens (de katten krijgen er ieder 2 per week) heeft B'Elanna wel gegeten, maar alle 6 uitgekotst. En de laatste werd vanaf de vensterbank in de gordijnen gelanceerd. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Ruisje op do 15 jan 2015, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door