Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3003498
eelke schreef: Ow, ik heb de rel al weer gemist :P

Nou, die was wel op het juiste forum dan, om reclame te maken.
Naaah, valt mee hoor, qua missen. Mevrouw had 1 heel leuk topic geopend met "gratis brokjes om uit te proberen". Die is gauw verwijderd. Er is wat gespamd. En nu hebben we het account verwijderd.

Laten we zo zeggen, past niet helemaal op dit forum :biggrin2:. Gratis parelhoenkarkassen om te proberen: DAT willen we :biggrin2:
Door eelke
#3003499
Lizzy schreef: Naaah, valt mee hoor, qua missen. Mevrouw had 1 heel leuk topic geopend met "gratis brokjes om uit te proberen". Die is gauw verwijderd. Er is wat gespamd. En nu hebben we het account verwijderd.

Laten we zo zeggen, past niet helemaal op dit forum :biggrin2:. Gratis parelhoenkarkassen om te proberen: DAT willen we :biggrin2:
Jaaa! Die laat je dan wel even staan he  :angel:
Hoewel dat meestal oplichters zijn :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3003516
eelke schreef: Jaaa! Die laat je dan wel even staan he  :angel:
Hoewel dat meestal oplichters zijn :(
Die heb ik uiteraard snel en pijnloos verwijderd  :biggrin2:

Was weinig oplichterigs aan hoor, gewoon een hogeschool-enquete van het meest dramatische soort, waar je voor een handvol gratis meuk een kwartier lang hokjes aan zit te vinken.

Maar goed, nét niet de doelgroep hier hé...net niet  :biggrin2:
Door eelke
#3003526
Angelique schreef: Die heb ik uiteraard snel en pijnloos verwijderd  :biggrin2:

Was weinig oplichterigs aan hoor, gewoon een hogeschool-enquete van het meest dramatische soort, waar je voor een handvol gratis meuk een kwartier lang hokjes aan zit te vinken.

Maar goed, nét niet de doelgroep hier hé...net niet  :biggrin2:
Ik bedoel de gratis parelhoenkarkasaanbieders :P
Door Anne in Zweden
#3003569
Aagje als ik ben had ik de enquête wel geopend (je weet immers nooit of iemand in de kennissen- of dierenopvangkring blij is met brokjes), maar de hele eerste pagina ging over het baasje ("Ben je sportief?" :o), en aangezien je die hele lijst moest invullen voordat je naar de volgende pagina kon, ben ik maar gestopt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3003589
Anne in Duitsland schreef: Aagje als ik ben had ik de enquête wel geopend (je weet immers nooit of iemand in de kennissen- of dierenopvangkring blij is met brokjes), maar de hele eerste pagina ging over het baasje ("Ben je sportief?" :o), en aangezien je die hele lijst moest invullen voordat je naar de volgende pagina kon, ben ik maar gestopt.
Ja, die 5 minuten was wel heel krap bemeten, die had je al nodig om pag. 1 voorbij te komen :biggrin2: 

Maar je hebt wel het leukste gemist. 2pagina's verder een lijst met iets van 25 brokmerken en de vraag welke jij het meeste voert en waarom. Volgende pagina...waar denkt u aan als u merk a ziet...keuze uit 20 opties, volgende pagina...waar denkt u aan als u brok b ziet....en toen ben ik dus afgehaakt want ik kreeg het donkerbruin vermoeden dat we het hele lijstje van 25 merken zo afgingen. En aangezien tot dan toe de optie...dan denk ik...gatver wat een meuk...ontbrak was het een enquete waarvan de utislag enkel positief kan uitpakken  :-X :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3003593
Angelique schreef: Ja, die 5 minuten was wel heel krap bemeten, die had je al nodig om pag. 1 voorbij te komen :biggrin2: 

Maar je hebt wel het leukste gemist. 2pagina's verder een lijst met iets van 25 brokmerken en de vraag welke jij het meeste voert en waarom. Volgende pagina...waar denkt u aan als u merk a ziet...keuze uit 20 opties, volgende pagina...waar denkt u aan als u brok b ziet....en toen ben ik dus afgehaakt want ik kreeg het donkerbruin vermoeden dat we het hele lijstje van 25 merken zo afgingen. En aangezien tot dan toe de optie...dan denk ik...gatver wat een meuk...ontbrak was het een enquete waarvan de utislag enkel positief kan uitpakken  :-X :biggrin2:
O, jij Hell's Angel, jij bent gewoon nog even doorgegaan na die eerste pagina! Lefgozeres! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door