Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sieglinde
#3003441
Oscar wordt herplaatst.
Met pijn in het hart. Gelijkaardige situatie als bij Tamara, alleen misschien in mindere mate.
Ze lopen hier nog samen los in huis, maar er zijn diverse vechtpartijen per dag....
Fred is de aanleiding, die gaat in de aanval, drijft Oscar in een hoekje en valt aan. Maar ook Oscar heeft aandeel, want soms geeft Fred teken dat hij te ver aan het gaan is, gromt, en Oscar BLIJFT gaan...

Met een baby/peuter in huis vertrouw ik dit niet. Het is of de honden apart houden voor de rest v n hun leven of eentje herplaatsen. In ons vorige huis zaten mn teefje en Fred ook al apart. Ik had gehoopt nadat gestorven is er beterschap op komst was, maar niets is minder waar...Fred is ouder, plast in huis, kan niet met andere honden,...die herplaats ik niet..

Morgen is de dag. Vreselijk...
Maar Oscar krijgt een goede thuis. Ik had weinig eisen, een goede thuis waar hij geliefd is... Vers/brok/... Het is allemaal bijkomstig. Liever een warme thuis waar hij brokken krijgt dan een thuis waar hij vers krijgt maar verder weinig aandacht krijgt.

De eerste kandidaat was meteen DE kandidaat... Misschien zit ze hier wel, weet ik niet.
Oscar gaat op een 'zorgboerderij' wonen. Mensen met een beperking gaan daar 'tuinieren'. De hele dag onder de mensen en andere dieren. ( hij is dit niet gewend, wordt nog ff aankijken). Nooit alleen....
Gaandeweg kom je steeds meer te weten. Ik had nog helemaal niet gevraagd welk voer...
Blijken ze aan vorige bullen kvv te geven, titeren ze, gebruiken geen bench...
'Ja maar Oscar is wel een ADHD bull, wees je daar van bewust". "Och leuk, een adhd'er. Ik heb niets liever'.
Oscar sloopt als hij zich verveelt... Kreeg ik daarnet een berichtje dat ze een bank in de leefkeuken hadden gezet voor hem. Ik raad hen aan daar toch even mee te wachten, zeker als er veel hout aan is, want je weet maar nooit...
'Het is een barokachtige bank... Die zijn dol op houtsnijwerk'.
Hij gaat er goed zitten, laat ik daar maar ff in berusten...
Door Ramses1
#3003451
Jeetje meid, wat een zware beslissing heb je genomen. Zeker nu er elke dag flink gevochten word en je een kleine over de vloer hebt kruipen.

Heel erg knap en liefdevol! We willen het allemaal wel zo graag maar soms kunnen honden het gewoon niet goed genoeg samen vinden.
Zo te lezen gaat hij een heerlijk leventje tegemoet en wie weet stopt Fred dan ook wel met markeren in huis?

Heel veel sterkte morgen  :bigarmhug:
Door orinake
#3003786
Succes vandaag meisje. Het zal voor jou ongetwijfeld een helse dag worden, maar Oscar gaat naar een gouden mandje en zal daar vast gelukkig worden.
Hier word aan je gedacht!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door