Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
#3003260
gister avond ben ik omver getrokken door 4 cavaliertjes :D :D :D :D
ze zagen een kat zitten
hun hard blaffen
en met dat ik mij bukt om te corrigeren neemt die kat de kuijerlatten
en ja hun willen hem wel vermoorden
dus daar lag ik dan
languit op straat
nu een pijnlijke knie
Gebruikersavatar
Door nova
#3003443
oww, laat ik maar niet zeggen wat hier gebeurt  als er een kat gespot wordt  :-X

beterschap met je knie
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3003485
Auhw!!  :o

Gelukkig maar dat het donker was  :D  Vindt het altijd grappig dat 'kleine' hondjes zo hard trekken, en grote honden niet  :biggrin2: (Okeej, de meeste grote honden die mogelijk zouden kunnen trekken krijgen meteen een strop of gentle-leader)
Door eelke
#3003489
Fenixjuh schreef: Auhw!!  :o

Gelukkig maar dat het donker was  :D  Vindt het altijd grappig dat 'kleine' hondjes zo hard trekken, en grote honden niet  :biggrin2: (Okeej, de meeste grote honden die mogelijk zouden kunnen trekken krijgen meteen een strop of gentle-leader)
Ik zag laatst ook iemand wankelen aan de lijn, dacht, da's vast een labrador ofzo, minstens. Was het een Jack Russel  :biggrin2:
Dan probeer ik daar toch zo relaxt mogelijk langs te lopen (maar dan denken zij vast och da's zo'n lobbes die amper beweegt, en retrievers luisteren altijd zo goed).
Het hondje van mijn zusje heb ik wel eens bijna omver getrokken omdat ik door wilde lopen en zij niet. Dan is zo'n mini toch weer wennen.  ;D
Door Borke
#3003570
Killer Kafakliertjes  ;D ;D ;D

Hoe is het nu met je knie Rita?
Heb je traumeel genomen en er ijs tegenaan gehouden?
Door tt-tjes
#3003673
Auw dus. Ik ken het. Dit is mij begin dit jaar overkomen met als resultaat een arm zo blauw en een grote vochtbult op mijn elkeboig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door