Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door NonaQ
#2995414
Ja hoor, ook voor katten :) Sommige lijntjes hebben inderdaad alleen maar 10kg ofzo dus dat is meer voor honden, maar er zijn genoeg lijntjes waar dingen per 1 of 2kg gaan en soms kun je ook mensen zoeken om mee te delen. Ik heb ook alleen maar twee katten en al vaker via hier vlees geregeld :)
Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#2995417
NonaQ schreef: ... en soms kun je ook mensen zoeken om mee te delen.
Ja, dat is fijn aan groepen. Ik heb maar 2 kleine hondjes, samen 15 kilo hond, dus dat eet niet eens zo bizar veel meer dan katten. Ik probeer ook nogal eens bestellingen te delen als het per 10 kilo gaat.
Door Nicole69
#3002764
Hoi hoi,

Ik heb weer eens besteld bij Floris24 (Remco).

Levering 15 november.

Mensen in mijn omgeving kunnen meebestellen en bij mij ophalen.

Zie topic van floris24
Gebruikersavatar
Door doranto
#3002772
kielfje schreef: Kan ik ook aan de groep worden toegevoegd?

Rob --> Sprang-Capelle

Dankjewel. :wavetowel2:
;D ;D je bent er vlot bij.
Wat dacht je? Alles dan maar ineens, dan hebben we dat ook gehad :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kielfje
#3003145
Doranto schreef: ;D ;D je bent er vlot bij.
Wat dacht je? Alles dan maar ineens, dan hebben we dat ook gehad :biggrin2:
Hoi Hedwich,

Inderdaad, hup alles meteen. Een kijken of de hondjes morgen de zalm lusten.
Groetjes,
Rob
Gebruikersavatar
Door doranto
#3004444
Kim en Casper schreef: Iemand uit de omgeving Breda -Tilburg die hier besteld en voor mij haaskarkas mee kan nemen?
Ik bestel dit seizoen nog haaskarkas. Wil best vragen aan de leverancier of ze wat extra hebben. Hoeveel zou je willen?
Door Kim en Casper
#3004633
Doranto schreef: Ik bestel dit seizoen nog haaskarkas. Wil best vragen aan de leverancier of ze wat extra hebben. Hoeveel zou je willen?
5 tot 8 kilo? Zoiets denk ik kwijt te kunnen. Ik bestel veel bij lupa maar die vragen €5 per stuk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3004657
Kim en Casper schreef: 5 tot 8 kilo? Zoiets denk ik kwijt te kunnen. Ik bestel veel bij lupa maar die vragen €5 per stuk
Als ik iets meer weet over de prijs en de levertijd, laat ik wel even iets weten
Door Suzanne
#3004793
Nicole69 schreef: Hoi hoi,

Ik heb weer eens besteld bij Floris24 (Remco).

Levering 15 november.

Mensen in mijn omgeving kunnen meebestellen en bij mij ophalen.

Zie topic van floris24
Goed plan ;-)
Ik weet het nog niet, moet nog even afwachten hoe snel Rowan de vriezer leeg eet ;-)

Suzanne
Door Suzanne
#3007373
Ik heb zelf besteld in dit topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,125043.0.html
Het is geen probleem om voor jullie iets mee te nemen maar ik kan NIET opslaan. Ophalen dus aub diezelfde dag.

Ik wil niet meer dan 100 kg in totaal meenemen; er is nog zo'n 80 kg te gaan dan nu.

Graag even in een pb-tje aangeven wat je besteld hebt.
Betaling dan aan mij, inclusief verzendkosten, want het is contant afrekenen bij TS. (Betaling vooraf aub)

Suzanne
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door