Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3001555
Kleedjes van de bank en het hondenkussen in de keuken 1 keer per week. Die hang ik over de balustrade van de zoldertrap. Het vetbed bij de achterdeur en dat van het hondenbankje wat minder vaak. 1 keer per 2 weken ofzo.
Door Lil
#3001557
manden en kussens zijn afwasbaar. erop ligt vetbed dat was ik maandelijks en gaat in de droger (heb geen anti sliprug, maar gewoon stof). gaat overal wekelijks de stoomreinger over.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3001561
In de bench hebben we hier badmatjes van ikea. Die gaan elke week in de was en daarna in de droger. Ligkussen wordt gestofzuigd en gaat eens per maand in de was. Leg m te drogen op zolder.
Bankkleedjes ook eens per week in de was en droger.
Door Lil
#3001566
heb wasmachine en droger in 1 apparaat. gaat via vermaler. kleedjes eerst zuigen, rubber borstel en even de water blazer dan is veel haar eruit.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3001568
Scott verliest niet zoveel haar. Eigenlijk alleen wat ondervacht, dat spoelt gewoon weg of blijft hangen, in de roosters van de droger zitten die haartjes wel.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3001569
Na de hondenwas de machine leeg laten draaien met soda.
En dan vaak nog een handdoeken was ofzo waarvan alles in de droger kan.
Ook weleens een donkere was gedaan erna... Oepsie  :P
Door eelke
#3001573
hannabelgje schreef: En hoe krijgen jullie het wasmachien weer onthaard?
Niet.  :P of alles nu tijdens of na het wassen onder de haren komt...
Kleding rollers zijn de max!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3001578
koekje schreef: En gezellig! Altijd je huisdier bij.
Ik vind het wel verwarrend nu! Normaal pakte ik een haar en zei: hoi B . Maar nu weet ik niet of ik hoi B of P moet zeggen...
Door eelke
#3001581
koekje schreef: Daarom heb ik 2 katten in 2 verschillende kleuren.
Dat. Maar kat is hond dan.

Hoewel de combi zwart wit heel irritant is bij je kleding keuze...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door