Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#3001357
sorry voor de niet echt duidelijke foto's maar het beestje is echt ienimini hooguit 3 tot 5 mm.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze lopen ineens overal in de woonkamer en ik ben in staat om NU een verdelger te bellen  :nerves:
Door K&D
#3001359
Goegel eens op (lap) snuitkever? Lijkt ie daar op?

heb je rijst in huis? heeft ie geknikte antennes? dan kan ook een rijstkever zijn.
Laatst gewijzigd door K&D op ma 06 okt 2014, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3001370
nope, geen geknikte antenne's.
Hij lijkt wel wat op een lapsnuitkever maar heeft een hoofd dat doorloopt in een punt, niet een apart segment zeg maar.
Maar geen verdelger dus?  :-\  Ik ben niet bang voor spinnen, maar kevers?  :cry2:
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3001372
Neally schreef: Het is een 'klander'. Het komt waarschijnlijk uit het voer van je vogel. Google maar even.
Jaaaah! dat is hem! Er hebben idd trosgierst stengels in de kast gelegen  ;) Nu nog kijken wat ik er aan doen kan  ;) 
#3001390
Zorgen dat je de bron vindt. En dan maar weg blijven halen tot er niet eentje meer is.
Heb je misschien een stoomapparaat?
Ligt er misschien elders nog een ander soort voer dan trosgierst?
Laatst gewijzigd door Neally op ma 06 okt 2014, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3001490
Kelderkast geleegd en bron gevonden. er lag nog een aangebroken verpakking nijnenvoer die ik vergeten was  :-[ Ligt tegenwoordig in de schuur. Deze zat vol met die beestjes... Stoomreiniger is er doorheen gehaald, morgen nog maar een keertje, brrr. Vieze beestjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door