Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3001289
Wij hebben een stel goede vrienden die altijd voor ons klaar staan, ook zorgen zij voor de honden als wij eens weg moeten. Hier willen ze niets voor hebben en het is heel moeilijk om iets te vinden waar we hun een plezier mee doen.
Nu liet hij vorige week vallen dat hij een bolderkar wilde hebben voor zijn dochtertje. Dus ik denk "bingo" gauw even een bolderkar kopen. Maar mis hoor, niet bij Praxis, Gamma, intratuin, welkoop/acm, formido of leen bakker. Ik ben overal geweest. Nergens hadden ze zo'n gewone houten bolderkar. Het is het seizoen blijkbaar niet, en nergens hadden ze er nog een in het magazijn staan.
Wie heeft een idee bij welke winkel ik het nog eens kan proberen?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3001296
Bolderkarren zijn bij genoemde winkels zo nu en dan te vinden, maar lijken inderdaad niet in het standaard assortiment te zitten. Wij hebben onze opvouwbare kar besteld bij fonq.nl. Maar er zijn diverse webshops die ze verkopen, ook de houten versie.
Door Lida. S
#3001301
Oke, bedankt, ik ga internet eens afzoeken. Ik zou hem idd kunnen bestellen. Als ik hem hier nergens kan kopen, kunnen onze vrienden dat ook niet, dus ik hoef niet bang te zijn dat ze straks twee bolderkarren hebben.
Door Lida. S
#3001323
lianneke schreef: Lida, Bol.com, gratis thuis bezorgd.
Daar hebben ze tegenwoordig toch alles!
ja, ik ben blijkbaar hardleers, want mijn moeder zei jaren geleden (toen was zij 90 jaar) al tegen mij:"dat moet je bij Bol.com bestellen".
Door Lida. S
#3001324
Pauline schreef: ANWB! Inklapbaar en al, wij hebben er eentje voor Joep echt een geweldig ding!
Hij zag bij ons een oude houten bolderkar staan, en zei toen dat hij zo eentje wilde hebben voor zijn dochter. Ik weet niet of hij zo'n mooie inklapbare leuker vind. Ik heb geen idee wat hij ermee wil doen.
Door Lida. S
#3001340
Van NO-Groningen tot DenHaag rijd ik regelmatig heen en weer, maar Kaatsheuvel, dat is toch Brabant? een beetje uit de richting.  Eergisteren ben ik net in Brielle geweest, dan had ik wel een ommetje kunnen maken. Als ik straks voldoende wild (haas ed) heb kan ik misschien wel een ritje naar het zuiden doen, maar ik wil niet te lang wachten met de kar, want straks kopen ze er zelf één.
Door Lida. S
#3001423
Mini's 3-tal schreef: Als je toch onderweg bent, kost een bolderkar van bol je altijd meer dan omrijden.
Ligt eraan hoever ik moet omrijden. Net even de routeplanner geraadpleegd. Kaatsheuvel ligt hier 282 km vandaan, en ook nog 99 km van DenHaag vandaan (mijn zuidelijkste punt). 200 km omrijden voor een bolderkar is een beetje te gek. Het is voordeliger, maar om na een lijntje Groningen -DenHaag (via een behoorlijke omweg) nog eens 200 km rijden dat doe/kan ik niet.
Door Borke
#3001521
Ik kan je niet helpen, maar als er zaken door het land worden vervoert met lijntjes, tot stofzuigers aan toe en zelfs lijntjes naar Zweden...
Zou je daar dan geen topic voor kunnen starten?
Zodat de bolderkar van Kaatsheuvel ergens in de buurt van jouw route kan komen?
Van al die mensen waar jij vlees voor rijdt, is er misschien wel net iemand die naar Kaatsheuvel gaat, vragen kost niets  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door