Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door lauraV
#3000707
veel pens , uier en zelfs long toevoegingen ....
niet veel diersoorten
ik zou er niets voor voelen om daar te bestellen  :-\

en dan niet het runderbloed te vergeten  ....
Door Ruisje
#3000725
Ze hebben inderdaad vreemde mixen die ik ook niet zou voeren. Bijvoorbeeld de herfstmix: 50% eendennek, 40% runderlever en 10% rundervet :o
Door Shera
#3000775
Okee dank jullie wel.
Ik las ergens dat de dieren de ze gebruiken alleen dieren zijn die een goed leven hadden gehad, dus buiten enzo.
Dus daarom leek het mij wel wat.
Door renate1985
#3000795
Ik zie ook veel ongeschikte botten ( knieschijven rund, borstbeen, heupbot).  Iemand die duidelijk niet weet wat je wel en niet kan geven. Zou dus geen risico lopen om daar wat te bestellen want je weet dus ook niet wat ze allemaal in de mix hebben gedaan.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3000835
Enneh, kip-vismix, extra fijn gemalen voor kleine honden en katten, maar wel kalkoennekken voor de kat?  :o ;D

Iemand die daaraan begint zal inderdaad niet zo snel overgaan op BARF voor de katten, dat krijgen ze toch nooit weg joh. ???
Door kakocavi
#3000944
Ik denk eerlijk gezegd dat je er nog best wat van kan bestellen. Het assortiment is beperkt en ze bebben duidelijk andere ideeën over de samenstelling dus je moet geen mix bestellen. Maar ze verkopen ook gewoon ongemalen nekken, spiervlees, hart, lever en nier. Je kunt ook kleine hoeveelheden bestellen.

Wat is er trouwens mis met runderbloed? Als het bevroren is bewaard lijkt het me wel interessant, ik wil voor mijn katten wel wat bloed toevoegen aan hun mixjes om te compenseren voor het leegbloeden van slachtdieren.
Gebruikersavatar
Door Skilp
#3005952
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en zag het onderwerp van Vriesvoer.nl voorbijkomen. Ik heb 2 weken geleden een aanbiedingspakket besteld van 18 kilo omdat ik toch langzaam over wil gaan op Barf-voeding. Ik moet zeggen tot op heden vind ik het niet tegenvallen, mijn honden zijn er in ieder geval dol op. Wat wel jammer is dat veelal 1-kilo pakketten in zit, gelukkig heb ik 2 grote eters, dus dat gaat wel op. Zie op de site wel dat ze ook 500grams pakken verkopen. En ze vragen vanaf een bestelling van € 30,00 geen verzendkosten. Vlees komt inderdaad niet van Nederland, van Duitsland/Oostenrijk. Moet wel echt wennen aan het voeren van Barf-vlees, want er komt me toch af en toe een geurtje vanaf...vooral die pens. Moet een wasknijper op mijn neus zetten want anders sta ik te kokhalzen. Maar hoe dan ook, mijn honden doen het er goed op, ze halen al bijna de neus op voor de gewone brokken.
Groetjes, Skilp
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#3006041
Hou je er rekening mee dat dit pakket niet compleet is? Eigenlijk vind ik het geen goed barfpakket, naast dat het niet compleet is, is de helft gemalen en sommige mixen zijn onduidelijk qua samenstelling.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3006754
tussen "de honden vinden het lekker" en een voedzame voeding ligt nog een heel groot verschil  ;)
Door kakocavi
#3006755
Ik zou barfartikelen bestellen en geen pakketten, die zitten inderdaad wat vreemd in elkaar. Misschien gebaseerd op de buitenlandse markt ofzo, geen idee. De barfartikelen zien er prima uit.
Door Jantina
#3006841
[quote="Skilp"]
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en zag het onderwerp van Vriesvoer.nl voorbijkomen. Ik heb 2 weken geleden een aanbiedingspakket besteld van 18 kilo omdat ik toch langzaam over wil gaan op Barf-voeding. Ik moet zeggen tot op heden vind ik het niet tegenvallen, mijn honden zijn er in ieder geval dol op. Wat wel jammer is dat veelal 1-kilo pakketten in zit, gelukkig heb ik 2 grote eters, dus dat gaat wel op. Zie op de site wel dat ze ook 500grams pakken verkopen. En ze vragen vanaf een bestelling van € 30,00 geen verzendkosten. Vlees komt inderdaad niet van Nederland, van Duitsland/Oostenrijk. Moet wel echt wennen aan het voeren van Barf-vlees, want er komt me toch af en toe een geurtje vanaf...vooral die pens. Moet een wasknijper op mijn neus zetten want anders sta ik te kokhalzen. Maar hoe dan ook, mijn honden doen het er goed op, ze halen al bijna de neus op voor de gewone brokken.
Groetjes, Skilp
[/quote]

Dit berichtje neigt me iets te veel naar... eeeuh... wij van WC Eend adviseren WC Eend?  ::) (wel in een leuk jasje gestoken maar niet ondoorzichtig...)
Gebruikersavatar
Door Skilp
#3006862
Wil hier even op inhaken, jullie willen toch weten hoe het zit met het vlees van vriesvoer.nl??? Vind het nogal jammer dat jullie zo negatief hierop reageren want als ik kijk bij de pakketten van Lotgering dan zijn ze niks anders. De pakketten die ik tot nu toe heb gebruikt zijn allemaal mix-pakketten, zowel vis, kip, rund enz. Ik kan wel zeggen dat dit proefpakket van 18kilo behoorlijk gevarierd is en van goede kwaliteit met als extra nog een zak kauwmix (gevariërd). Ik vermeng het KVV met wat groentemix, vul het soms aan met wat rijst of een rauw ei, dus zéér gevarierd. Ze komen echt niks tekort, geloof me maar.
Groetjes, Skilp
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door